Hejsa alle sammen. Jeg har overvejet igennem længere tid at starte et rekruteringsfirma. I den forstand mener jeg følgende: * Demopiger/drenge, som tager ud og reklamerer med demoprodukter. * Piger/Drenge som er ude ved opstart af et firma, som eks. går rundt med fadsevering. * Piger/Drenge til eks. bilmesser, biografåbninger, events. * Hypnoseshows (mig selv). * Akustisk baggrundsmusik med sangerinde og guitarist (mig selv og kæreste). * Dinner musik ved spisning eller receptioner. Det er nogle af de ideer som jeg har tænkt. Jeg skal selvfølgelig have oprettet en pro hjemmeside, så eventuelle kunder får et godt indtryk og firmaet fremstår professionel på internettet og eventuelle henvisninger, men mine spørgsmål går ud på følgende: * Hvordan tager jeg ud til firmaer og går mig opmærksom?, * Hvem skal jeg snakke med når jeg tager ud til et firma? * Hvem skal jeg snakke med når jeg ringer til et firma og skal have et møde med en person fra firmaet? * Hvordan skal jeg lave en god præsentation, så de husker mig? * Mener i der kunne være potentiale i hele projektet? Håber i har tid til at besvare nogle af mine spørgsmål. Med Venlig Hilsen Mads |
Hej Mads
Det lyder som et spændende projekt. Her har du mine svar på dine spørgsmål:
* Hvordan tager jeg ud til firmaer og går mig opmærksom?,
- Du starter med at kontakte dem med direct mail. Send noget oplysende salgsmateriale til dem. Derefter følger du op med en opringning.
* Hvem skal jeg snakke med når jeg tager ud til et firma?
- Marketingsafdelingen vil være mit bud, eller direktøren hvis det er en mindre virksomhed.
* Hvem skal jeg snakke med når jeg ringer til et firma og skal have et møde med en person fra firmaet?
- Se ovenstående svar.
* Hvordan skal jeg lave en god præsentation, så de husker mig?
- Det er meget vigtigt at dit salgsmateriale bliver lavet professionelt. Det er alt afgørende for om de vælger at smide det direkte i skraldespanden eller gemme det.
Få evt. et dygtigt reklamebureau til at udvikle det for dig - f.eks. InMedia Reklamebureau

* Mener i der kunne være potentiale i hele projektet?
- Ja, det kunne der helt bestemt, hvis du kontakter de rigtige firmaer. Her kan et reklamebureau også hjælpe dig med at definere en helt præcis målgruppe.
- Du starter med at kontakte dem med direct mail. Send noget oplysende salgsmateriale til dem. Derefter følger du op med en opringning.
* Hvem skal jeg snakke med når jeg tager ud til et firma?
- Marketingsafdelingen vil være mit bud, eller direktøren hvis det er en mindre virksomhed.
* Hvem skal jeg snakke med når jeg ringer til et firma og skal have et møde med en person fra firmaet?
- Se ovenstående svar.
* Hvordan skal jeg lave en god præsentation, så de husker mig?
- Det er meget vigtigt at dit salgsmateriale bliver lavet professionelt. Det er alt afgørende for om de vælger at smide det direkte i skraldespanden eller gemme det.
Få evt. et dygtigt reklamebureau til at udvikle det for dig - f.eks. InMedia Reklamebureau

* Mener i der kunne være potentiale i hele projektet?
- Ja, det kunne der helt bestemt, hvis du kontakter de rigtige firmaer. Her kan et reklamebureau også hjælpe dig med at definere en helt præcis målgruppe.
Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau