Det er ikke korrekt! Det er fejlinformation i den grad.... muligt man i eks. Herbalife har noget fikumdik med at forhandlere køber af forhandlere, MEN... som udgangspunkt, handler ALLE distributører direkte hos firmaet til SAMME pris - og udsalgsprisen er og skal altid være den samme. Det er tilgengæld i de forskellige niveauer er afregnes forskellige procenter, men den er ALTID den samme for alle. Så det er noget vås du der hælder ud Maria. Iøvrigt har jeg pointeret tusindevis af gange af kraften i netværk ikke ligger i stor personligt salg til kunder, men omsætning baseret på personligt forbrug fra en masse, som alle køber til samme (indkøbs-) pris hos selskabet, det er bl.a. diskuteret her: http://www.amino.dk/forums/t/94699.aspx |
Lasse Burholt:MEN... som udgangspunkt, handler ALLE distributører direkte hos firmaet til SAMME pris - og udsalgsprisen er og skal altid være den samme.
Hvis du har ret i at ALLE kan købe til 1 kr og ALLE skal sælge til 30 kr, hvorfor skal man så have niveauer, som alle sammen skal have en del af kagen? Pointen i MLM er jo netop pyramideformen, hvor man ser sig selv som toppen med de mange forhandlere under sig.