Nu begynder det jo at blive lidt interessant. Det du dermed siger er, at ACN giver tilskud til nye mobiltelefoner. Er det så på samme 99 Free abonnement, eller er det et andet abonnement kunden så skal have? Og hvis der så bliver udbetalt dobbeltprovision, betyder det så ikke at kunden skal betale dobbelt abonnement? Ellers kan det vel ikke hænge sammen at udbetale dobbelt provision. @Allan l: Se nu begynder du at blive en rigtig MLM mand i mine ører. 179 kr om måneden med fri det hele, inkl. udland.. Velkommen til MLM :o) |
ACOOLTOOL:Er det ikke lidt overdrevent at ville gå ind i en forretning, med hensigten om at få gratis telefoni og måske lidt kr efter 2 år..
Med al respekt, men tror hvis målet er fri telefoni ( bliver vel egentlig skattepligtigt ) så er din tid nok bedre brugt på at tjene lidt mere andet steds og så f.eks betale telmore for fri tale til 400 kr inkl moms eller lign...
Jeg kan ikke se det er "overdrevent". Det er da et sted at starte. Selvfølgelig håber jeg da, at det bliver til mere end gratis telefoni, men det er jo altid en god idé at sætte et opnåeligt delmål.
Desuden er jeg ikke en iværksætter type - så jeg ved ikke hvor jeg skulle tjene lidt ekstra penge andetsteds???
Bliv gratis medlem