Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 50.000 kr. nok

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15074
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carlos.M:

Har kørt rigtigt meget rundt i byen det sidste ugs tid  Mange steder here kan man få lokaler helt nede til 5.000 Skr

Beliggenhed, beliggenhed og beliggenhed er vejen til succes som bager! Så pas nu på med, at tage et billigt lokale, som ligger i et totalt øde kvarter!

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:11

Carlos.M:

Jeg har snakket med en af de "helt store" bager i malmö som selv bager og køre det ud til andre butikker i byen Nu er jeg jo ikke hel DUM ved godt han er en foretningsmand har snakket lidt med ham han siger at det er normel here i malmö at andre bager køber brød igennen ham.

Har kørt rigtigt meget rundt i byen det sidste ugs tid  Mange steder here kan man få lokaler helt nede til 5.000 Skr

Jo, jo, men så er det jo et bageriudsalg, du får. Den model kender jeg fra et enkelt sted herhjemme og det fungerede vist udmærket, men her var det bageren, der ejede både bageriet og bageriudsalget. Jeg tror faktisk ikke engang bageriudsalget havde en bestyrer, men det kan der jo være større steder, der har. Hvis det er den vej, du gerne vil gå, så kunne det være, du skulle lægge ud med at være bestyrer af et bageriudsalg et stykke tid før du stiller op med dit eget udsalg.

Ellers må den indledende øvelse jo bestå i, at du snakker med bageren om, hvad hans leveringspriser og -betingelser ville være og så regner lidt på udgifterne (lokaler, løn, reklamer) så du ved, hvor meget du skal sælge for om måneden, for at det kan løbe rundt. Og så nøje overvejer, hvordan du kan tage en markedsandel i den størrelse fra byens øvrige bagerier - det skal nok være via beliggenhed.

Mvh.

Jakob

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 00:17

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:28

Hejssa.

Det sidste du skriver er også noget i den retning jeg havde forestillet mig .

Jeg har måske beskrevet det forkert det er måskefordi der er  første gang jeg skriver  "indlæg" i Amino er ikke helt god til at skrive /beskrive  Embarrassed

Ideen til åbne en bager kommer også fra noget af det du  har beskrevet.

Min lokal bager køre på den måde  det nemlig fra ham jeg fik lysten til at åbne. Han har lejet lokalet ,få sine brøde m.m  til halv pris .Brød bliver leveret til ham kl. 5.00 lukker kl. 15.00 det har han gjort de sidste 5 år og lever udmærket af det.

Ved godt jeg måske lyder totol dum at høre påCool . Men virkelige glad få jeres svar

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:44

Carlos.M:

Ved godt jeg måske lyder totol dum at høre påCool . Men virkelige glad få jeres svar

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar. Problemet her har jo bare været, at vi begyndte at tænke på investering i bageproduktion, mens du tænkte investering i bageudsalg.

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 1. Aug 10
Skrevet kl. 01:03

Nemlig JakobStick out tongue

Kunne du hjælpe mig med "spørgsmål" jeg kunne stille ham bageren som måske skal være min leverandør

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:04

Carlos.M:
Jeg har snakket med en af de "helt store" bager i malmö som selv bager og køre det ud til andre butikker i byen Nu er jeg jo ikke hel DUM ved godt han er en foretningsmand har snakket lidt med ham han siger at det er normel here i malmö at andre bager køber brød igennen ham.

Der er mange penge i brød, men ikke i Malmó.

Brød og rundstykker derovre (da jeg boede der) er hovedrystende billigt, fra dem der leverer på dem måde fra et større bageri. Tror det var 1 skr for et rundstykke, så der er ikke noget fortjeneste der er værd at gå efter.

Men skulle du alligevel få lyst til at føre din idé ud i livet, så køb adresserne på samlige "livs" i Malmó, jeg tror jeg betalte pmkring 1000 for dem dengang. Og så tag en runde og find ud af hvad de køber og hvad de er villige til at betale, men husk konkurrencen kan være hård og hårdhændet.

Hvis du skal starte noget jeg mener mangler i Malmó, så start et sted der laver flammestegte kyllinger, besøg Boyz på Nørrebrogade (ved Nørrebrohallen) for inspiration, det kan du tjene gode penge på.

Ham her tjener også kassen www.alibageri.dk og de har også bageri i Malmó

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Aug 10
Skrevet kl. 01:13

Hey JEN. kender ham godt alirami hedder han hans far har også givet 3 mio for  den dengang jeg her kun 50.000Confused

Man ja hvis jeg pengene til det er det en god ide at åbne noget i den retning

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:16

Kaffe & Co:

Her i Århus har vi en super god bager som er gået den anden vej og oprettet et drive-in bageri:
http://www.langenaesbageriet.dk/ og det er super kvalitet! (Deres kaffe kunne være bedre ;-) )

Jeg har boet meget tæt på langenæs bageriet i 4 år - Det var farligt... :-)

På en god søndag var der nemt 50 foran i køen når man skulle hente morgenbrød, men det var dælme også godt.

Jeg bruger dem forøvrigt stadigvæk, selvom det er i den anden ende af byen end hvor jeg bor nu, kvalitet koster - herunder også en lille omvej.

Deres jordbærtærter er også i høj kurs her på kontoret :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:45

Anders Christensen:

Kaffe & Co:

Her i Århus har vi en super god bager som er gået den anden vej og oprettet et drive-in bageri:
http://www.langenaesbageriet.dk/ og det er super kvalitet! (Deres kaffe kunne være bedre ;-) )

Jeg har boet meget tæt på langenæs bageriet i 4 år - Det var farligt... :-)

På en god søndag var der nemt 50 foran i køen når man skulle hente morgenbrød, men det var dælme også godt.

Jeg bruger dem forøvrigt stadigvæk, selvom det er i den anden ende af byen end hvor jeg bor nu, kvalitet koster - herunder også en lille omvej.

Deres jordbærtærter er også i høj kurs her på kontoret :)

Samme her eller tæt nok på til at det er for nemt (ofte) at køre forbi -  (fra Åbyhøj) - og ja det er meget farligt.

Jeg mener det er den bedste traditionelle+ bager der findes i Århus og omegn.

Jeg ser naturligvis meget på kundebetjeningen og her er de også suveræne - alle er skolet til at yde super service også selvom du bare er ferie afløser. Gamle damer følger man da til døren - endda til bilen har jeg oplevet. Børn får småkager og ikke bare en - men til hele klør fem. Der er hele tiden fokus på kunden og nok personale til både opfyldningen, rengøringen og betjeningen. Og så er der glas til bageriet så man kan se hele processen. - Ingen hemmeligheder - alt er rent - og ingen skumle trøfler (for sjællændere: romkulger )

Det er konge... Jeg henter en jordbærtærte i dag!

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)