Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS er sindssyge

Side 2 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg glemte lige at sige, at Dankort/Mastercard gebyret på 1-5 % som jo er trukket for transaktionen, heller ikke bliver tilbagebetalt...

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Og så lige for at gnide ekstra salt i såret, så betalte vi "kun" 140 kr. for indsigelser i Jubii, fordi vi havde mere "buying power" så igen er det de små der får lov til at betale gildet..

Martin
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Var PBS billige at bruge kunne man jo bare ryste på hovedet og sige at man får hvad man betaler for. Men det er de jo ikke!

Det lugter fælt af monopol og skrid-hvis-du-er-utilfreds holdninger...
 
/Carsten
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
haha det var da en ordenlig omgang lo** PBS fik i hovedet der :)

Er dog enige med jer at det er et latterligt gebyr.

Men hvad jeg synes er værrer er da at jo større man er jo mindre skal man betale, burde være omvendt.

Martin - Jeg håber du er sød at informere os hvis Berlingske tager det op, da jeg ikke selv holder avisen.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sgu ikke noget du skal finde dig i.. håber PBS får deres "gramsehånd" taget fra fadet. Det er deres system som de åbenbart ser er ok som det er .. og det er jo nok rigtigt for dem, da de bare sender regningen videre til et uskyldigt firma..  i guder mand!

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
kan man slet ikke gøre noget som ejer på webshoppen for at nødværge dette?? F.eks ved at kunder skal have oprettet et kundelogin for at kunne bruge funktionen under betaling med dankort?..Og at man f.eks skriver en skrivelse via mail.. der så skal bekræftes inden man sender sin vare videre?
Ved godt det muligvis er en del besværligt... Men er det ikke det værd hvis man mister mange penge, hvis det da så kan lade sig gøre i puterverdenen
Ja hvad ved jeg, er ikke specielt god når det gælder computer.. Og holder mig langt fra de systemer allerede efter at have læst PBS- regler.. Syntes ikke jeg finder deres krav rimelige.
Hvilket jeg så er glad for at have fået bekræftet på denne side.. Så tak til dig Matin..   
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har PBS gjort det igen. En kunde fra udlandet har købt SPAMfighter og der kommer så en indsigelse som PBS beder om en kommentar til. Vi kontakter kunden der ikke fortår det, de er glade for SPAMfighter. PBS undersøger sagen og finder ud af at kundens kort har været udløbet på købstidspunkt og det derfor er en fejl.
Resulatat = SPAMfigter skal betale 200 kr. til PBS i sagsgebyr..

De er ikke raske de mennesker...

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun anbefale alle at lægge så meget afstand til PBS som muligt. De er arrogante, grådige, langsomme, ustabile og urimelige. Vi er ved at skifte til en anden udbyder og jeg skal nok fortælle mere når vi når så langt. Dankort skal vi køre gennem dem, men resten bliver flyttet så hurtigt som muligt og jeg vil anbefale alle andre at gøre det samme, om ikke for andet, så for at vise vores foragt for denne usmagelige monopol anstalt!

Dbh Martin
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Ja er også glad for, at jeg ikke går til dans med PBS, ville være en svær en at svinge rundt.
 
Ser dem som en monopol virksomhed, hvor ordet service er en by i Rusland. Skal bruge dem når jeg den 3. april 2006 åbner www.sw-handel.dk, og har allerede bokset med dem.
 
Først mailer jeg årsopgørelse (den fra min arbejdsgiver) for 2005 som de ønsker. Så kommer de tilbage og siger, at de skal bruge den fra 2004. Ok mailer så denne, og ja så mailer de tilbage og siger, at det er årsopgørelsen fra Skat de skal bruge. Javel hvor står det henne?? Ja rigtigt ikke nogen steder.
 
Endelig får de de rigtige papir, og ja må så rykke dem en 3-4 gange for at få aftalen igennem..
 
Nej de mangler kort og godt konkurrence..
 
M.v.h.
 
Stones
   
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. Læg afstand til PBS

Ja, det har også været mit formål med en tidligere tråd omkring betaling fra udlandet. Men jeg kan ikke fatte alt dette med pengeoverførsler via nettet.
Jeg sælger 99% i Norge (og Sverige) - og har faktisk norsk momsnummer via momsrepræsentant. (men jeg sidder i DK). Betaling kommer via bankoverførsel, men mit store ønske er netbetaling.
 
Kan I fortælle mig hvordan jeg bedst og billigst  får det her netbetaling sat iværk. Jeg synes det er helt skævt at betale 5,75% til PBS for betalinger på kort udstedt i udlandet.  Og hvem der ellers kan hvad og hvad det kræver - ja, undskyld men min knold er øjensynlig for tyk. Jeg fatter ikke hvad der skal til og fra hvem.
 
Kan vi ikke få en for de tykhudede ???
 
Mvh/
Side 2 ud af 11 (103 indlæg)