Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO praktikplads!!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John - et par tips til din jobsøgning ...

1) Det er min erfaring når man søger jobs i de små, eftertragtede og kreative brancher, at man skal være MEGET skarp, undersøge markedet rigtig godt og så gå målrettet efter ansættelse i lige DE virksomheder i branchen som passer bedst - og hvor du bedst kan sælge dig selv. Det gælder også for SEO branchen.

2) Sælg dig selv bedre. Vi er i marketingbranchen! De fleste af os, der er ledere i denne branche, er nogle halvdøve gamle stoddere, der er vandt til at der bliver råbt højt. Du skal sælge dig selv bedre end de hundrede andre der står og banker på for det samme spændende job. Du skal trænge igennem støjen.

3) Sørg for, at du har et link til en god online beskrivelse af dig selv - en CV eller bare en uformel beskrivelse, gerne et billede osv. I marketingbranchen ansættes i høj grad "typer" - så vi vil vide hvem og hvad du er.

4) Sæt dig grundigt ind i hvad det er der kan virke positivt og negativt på en arbejdsgiver indenfor dit søgte område. F.eks. tror jeg mange SEO firmaer, der ligger i København vil være meget forbeholdne med at ansætte en person fra Odense. Du kører træt i pendlingen. Så hvis du er frisk på at flytte til København, så skriv det - fremhæv det for at imødegå de forbehold der kan være.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 18:34

Hej Mikkel

Tak for dine gode råd, som jeg bestemt vil benytte.

Der er jo helt sikkert en virksomhed, der mangler deres nye bedste SEO/AdWords medarbejderSmile

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:21

Hej John,

Vi er beliggende i Fredericia, send mig lidt mere om dig selv på daniel@4760.dk,
så kan vi tage den derfra.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:32

John Pedersen:
Kan også bibringe stor AdWords erfaring.

Hej John

Jeg ved ikke om det er interessant, men du må meget gerne lege med min adwordskonto. Det skulle så være fra annonce til konverteringside

Jeg har ikke selv særlig meget erfaring med adwords, så hvis du har erfaring med det, så hvis du har det skulle du også kunne få nogle gode resultater som du kan bruge som reference.

Er det dumt??

Du kan se min først landingsside her: http://bandlist.dk/band_booking_online.asp?p=Musik-til-festen

Det muligvis blive bedre Big Smile

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:09

Mikkel deMib Svendsen:

John - et par tips til din jobsøgning ...

1) Det er min erfaring når man søger jobs i de små, eftertragtede og kreative brancher, at man skal være MEGET skarp, undersøge markedet rigtig godt og så gå målrettet efter ansættelse i lige DE virksomheder i branchen som passer bedst - og hvor du bedst kan sælge dig selv. Det gælder også for SEO branchen.

2) Sælg dig selv bedre. Vi er i marketingbranchen! De fleste af os, der er ledere i denne branche, er nogle halvdøve gamle stoddere, der er vandt til at der bliver råbt højt. Du skal sælge dig selv bedre end de hundrede andre der står og banker på for det samme spændende job. Du skal trænge igennem støjen.

3) Sørg for, at du har et link til en god online beskrivelse af dig selv - en CV eller bare en uformel beskrivelse, gerne et billede osv. I marketingbranchen ansættes i høj grad "typer" - så vi vil vide hvem og hvad du er.

4) Sæt dig grundigt ind i hvad det er der kan virke positivt og negativt på en arbejdsgiver indenfor dit søgte område. F.eks. tror jeg mange SEO firmaer, der ligger i København vil være meget forbeholdne med at ansætte en person fra Odense. Du kører træt i pendlingen. Så hvis du er frisk på at flytte til København, så skriv det - fremhæv det for at imødegå de forbehold der kan være.

Ja, det kunne jo umuligt siges meget bedre.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:56

John - du skriver at du har stor erfaring indenfor SEO, og når jeg så klikker ind på din hjemmeside, som du har i din signatur, så er det ikke ligefrem fordi den er optimeret særlig godt. Jeg vil nok anbefale dig at du selv får meget mere erfaring. Der er noget så banalt som dine titler, du kunne starte med at ændre.

Læs evt. DeMib's eller Rosenstand light-version af deres SEO-bøger, så er du allerede meget bedre rustet. Og så følg DeMib's råd, han ved hvad han snakker om Smile

Held og lykke med det! :-)

Mr. Guffe - jeg tog et hurtigt kig på din landingpage, og ærlig talt så ser den utrolig dårlig ud. Inden du smider flere penge til Adwords, så ville jeg anbefale dig at få den optimeret. Så vil du nok hurtigt opdage at du vil fordoble antallet af henvendelser på det samme daglige budget. Blot et råd :)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 06:46

Casper Blom:
Mr. Guffe - jeg tog et hurtigt kig på din landingpage, og ærlig talt så ser den utrolig dårlig ud. Inden du smider flere penge til Adwords, så ville jeg anbefale dig at få den optimeret. Så vil du nok hurtigt opdage at du vil fordoble antallet af henvendelser på det samme daglige budget. Blot et råd :)

Ja, jeg ved det

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 12:25

Casper Blom:

John - du skriver at du har stor erfaring indenfor SEO, og når jeg så klikker ind på din hjemmeside, som du har i din signatur, så er det ikke ligefrem fordi den er optimeret særlig godt. Jeg vil nok anbefale dig at du selv får meget mere erfaring. Der er noget så banalt som dine titler, du kunne starte med at ændre.

Læs evt. DeMib's eller Rosenstand light-version af deres SEO-bøger, så er du allerede meget bedre rustet. Og så følg DeMib's råd, han ved hvad han snakker om Smile

Held og lykke med det! :-)

Casper jeg skriver bestemt ikke, at jeg har stor erfaring indenfor SEO??

Og det site du omtaler og som ligger i min signatur er en adwordsside som har en QS på 10 i AdWords på de keywords (bla. lån og lån penge) jeg reklamere for.

Så din kommentar er overflødig, men tak for vurderingen alligevelSmile

Mvh John Pedersen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:33

Okay, du skrev bare du var selvlært og havde opnået pæne resultater. Og så undrede jeg mig blot over hvorfor en af de mest banale ting ikke var på plads.. :-)

Og hvis du stort set ingen erfaring har, så ser jeg slet ingen grund til at et eventuelt bureau skulle tage dig ind til dem? Hvis du nu havde en masse erfaring, så kunne du jo arbejde for dem, men her skal de jo praktisk talt lærer dig op fra bunden.

Men det ser ud til du har godt styr på Adwords, så måske du skulle overveje at gå den vej istedet? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 12:39

Hej Casper

Jamen jeg skriver heller ikke, at jeg ingen erfaring har??

Læs venligst mine indlæg før du kommentere demBig Smile

Mvh John Pedersen

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)