Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde Hjemmefra Gruppen - Godt eller skidt ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som kender noget til workfromhome.dk - Arbejd hjemmefra som din egen chef.

'Få et hjemmearbejde, start egen virksomhed eller få mere frihed ved en hjemmearbejdsplads.

Har du et ønske om en solid indkomst ved at arbejde hjemmefra på fuldtid eller fritidsniveau? Bliv en del af Arbejde Hjemmefra Gruppen og få mulighed for at udvikle dig personligt og opnå dine økonomiske og arbejdsmæssige mål.
Ingen krav om bestemt alder eller kvalifikation.'

Er det det rene humbug eller er der noget om snakken ?

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:50

Jeg kender dem ikke. Men alene det at de i bedste MLM stil, ikke beskriver arbejdsopgaverne og produkterne gør, at jeg har meget svært ved at se at der skulle være noget om snakken.

Hvis det er så godt, hvorfor så ikke lade brugerne få lidt mere info, inden de beslutter sig for at høre mere?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:51

LinkCentralen.dk:

'Få et hjemmearbejde, start egen virksomhed eller få mere frihed ved en hjemmearbejdsplads.

Har du et ønske om en solid indkomst ved at arbejde hjemmefra på fuldtid eller fritidsniveau? Bliv en del af Arbejde Hjemmefra Gruppen og få mulighed for at udvikle dig personligt og opnå dine økonomiske og arbejdsmæssige mål.
Ingen krav om bestemt alder eller kvalifikation.'

Er det det rene humbug eller er der noget om snakken ?

Lyder som Herbalife eller andet MLM.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)