Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drivkræften mangler hvad ville du gøre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg er 17 år og skal til at starte på HG. Min Problemstilling er jeg ikke ved, hvordan jeg for min drivkræft frem.

Jeg driver pt. en webshop (Superstyle.dk) giver måske 500-1000 i overskud per måned når det går godt, men der er meget arbejde i forhold til afkast.

Fakta om shoppen:

Har eksisteret siden marts 2009 og var i starten et hobby projekt, men ville gerne have det blev til lidt mere end bare det.

Har lige købt nyt design til shoppen(lige lidt grafiske fejl der skal rettes til)

Shoppen har solgt voks, men er ved at kun gå over til at sælge accessories da der er flere penge i det(voks mangler jeg også leverandør osv. til)

Har 5-7.000 til at ligge i shoppen hvis det er pengene værd. F.eks. kunne det investeres i Pbs aftale og bruges nogle flere penge på marketing

Men overvejer at droppe virksomhed og så få et fritidsjob et eller andet sted da jeg kan se flere penge i det. Min drivkræft vil altid være meget bedre hvis der er penge i det.

PS. Ville meget gerne lære en del om online markedsføring så jeg kan tjene penge den vej ved at gøre det for andre, men det kræver jo at jeg kan det først.

Mine forslag:

Sælge shoppen, gå ud og finde et job og lave lidt iværksætteri om aften.

Sælge shoppen og satse på noget affiliate marketing samtidig med at jeg lære noget om markedsføring andre steder.

Beholde shoppen evt. forbedre med mere faste vare og større udvalgt, PBS aftale, købe e-pusher, evt. andre bøger og investere penge i seo og linkbulding. ps. Har kun 5-7000,- til denne opgave.

Hvad skal jeg gøre? Nogle med et godt råd så hjælp mig!

Mvh Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

lave det der giver flest gode oplevelser og  det du brænder mest  for, vis du ikke gider webshoppen og lægge energi i for alt næsten man starter med som iværksætter de første år giver normalt lidt underskud med på langt sigt skulle det gerne give overskud ,

vis kun tænkes på penge nu og her og ikke gider tage chancen at det begynder om nogle år rigtigt meget begynder at tjene penge ind , ville jeg lave et normalt lønmodtager arbejde

for at starte som iværksætter er hårdt med du kan også ramme en succes om nogle år Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 10:46

Det lyder sku meget fornuftigt.

Andre der har et godt råd?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:33

Det er som du har fundet ud af hårdt arbejde at drive en webshop.

Hvis jeg var dig ville jeg lave en 80/20 analyse. Du kan anvende den på din tid eller produkter som du vil.

Fx.

• hvilke 20% af din tid giver dig 80% af din indtægt
  • hvilke 20% af din tid giver dig 80% af din glæde og lykke
  • hvilke 20% af dine varer giver dig 80% af din indtjening

Du behøver ikke at skrive svaret her, men bare reflekterer over spørgsmålene. Jeg synes tit at denne type spørgsmål kan være med til at give mig svar på hvad jeg bør fokusere på og gøre mere af :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:50

Jeg kigget lige på  webshoppen .

Der er meget der kan gøres der øger indtægten på din siden

Jeg så disse her problem stillinger

Næsten ikke noget tekste for at google skal indekse siden godt skal indhold på siden masser af god tekst.

Skriv mere på forsiden , nærmeste intet på denne side

vis kan finde udad længere produktbeskrivelse skriv det

bloggen på siden om nyheder i din branche

skrive en overordet spørgsmål svar siden med links til undersider

lav en links strategi på siden

vis vil satse fuldt ville jeg købe et nyt shops system med unikke url til hvert produkt og en bedre måde med masser undersider med , unikke beskrivelser til dine tekster til dine produkter.

Hver førende i din branche hver nyskabende , tænkt langsigtet

siden har pagerank 0 den mangler links til at blive indekset meget højt i google med alle ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 12:09

Vil jeg da tænke over på!

Med hensyn til Google indekset så er grunden til at jeg har pagerank 0 at jeg har fået fjernet alt mit linkbulding da det var optimeret på hårvoks som jeg ikke vil sælge mere. Men er aldrig kommet igang siden.

Og er meget glad for Prestashop og vil derfor beholde det, men kan gøres meget for at optimerer seo og linkbulding det ved jeg. 

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)