Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt statistikprogram ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har webhotel som b-one.dk, men er ikke tilfreds med deres statistik sytem da det ikke er detaljeret nok. Jeg ville høre hvilket statistik system I andre bruger til at holde styr på besøgende, brugeradfærd osv. ?
 
Det vigtigeste for mig er:
 
-Besøgende (med detaljer herom)
-Referancer (hvor folk kommer fra)
-Besøgsadfærd (tracker hvem der kommer til hvilke sider)
-Hvad der søges efter
 
Hvordan indhenter I andre statistik for jeres hjemmesider - evt. via script man kan ligge "ovenpå" ens hjemmeside?
 
Håber at høre fra jer da jeg selv bruger dette som et seriøst redskab til at skabe en bedre hjemmeside.
 
Daniel

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger AWStats, og det er noget af det langt bedste jeg har set, specielt taget i betragtning af at det er open source. Det fungerer med de fleste webservere samt ligeledes mail- og FTP servere, er enormt brugervenligst og har tonsvis af plugins og forskellige sprog.

Du kan se mere her (der i blandt en demo):
http://awstats.sourceforge.net/
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

  WebAlizer.

Freeware statestikprogram som skal kører lokalt på serveren. Det blev sin tid udviklet til Unix, men fås også i en W32-version.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Sune Christesen er det et system som jeg kan ligge op på mit webhotel og så få det til at funke? - Jeg har jo b-one som udbyder og de tilader ikke jeg kan installere ting og sager på deres servere

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jeg bange for at du ikke kan, der kræves adgang til logfilerne samt mulighed for at køre perl scripts.
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

synes godt jeg ku gennemskue neto dette da jeg nærliste info om installation

 
Dvs. jeg må finde et statistik system som kan ligges ovenpå som er script eller noget

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger selv eXTReMe Trackings gratis statistik, som er ganske udemærket til mit formål - men udfra hvad jeg læser om dine krav så tror jeg, at deres betalings statistik vil være noget for dig og til 4.5$ om måneden er det jo ikke særlig dyrt.
 
 
Du kan i hvertfald prøve at oprette en trial.
 
/askhoej
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)