fin ide :-) |
Vi kommer med en opsummering ang. sted, dato og pris en af de nærmeste dage...
I er velkomne til at tilkendegive hvis I har lyst til at komme, eller blot har konkrete forslag eller idéer.
Debat
fin ide :-) |
|
Vi kommer med en opsummering ang. sted, dato og pris en af de nærmeste dage... I er velkomne til at tilkendegive hvis I har lyst til at komme, eller blot har konkrete forslag eller idéer. |
|
Og tak til dem der allerede virker interesserede.. Som Dimitri siger, vi vender tilbage imorgen, når der vides mere om lokaler osv. |
![]() |
Det lyder da godt :).. Regner med og håber på, at kunne give dig/jer et svar imorgen :).. |
Haha.. Ja det gør det ;) .. |
|
Så må vi jo hellere komme et smut til øen Glæder mig da til at høre nærmere omkring det. Hilsen |
|
Kunne være spændende, et fordrag med udgangspunkt i E-pusher måske og at kombinerer det med andre spændende personligheder herinde fra som Jonathan Løw og Mikke Demib. Jeg synes helt klart at det er okay med en entrepris - dog synes jeg den skal bruges til at gøre lidt specielt ud af arrangmentet. Kan være til lidt mad, et lidt lækkert sted og ellers bare hvad der nu høre til. Flot intiativ. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Pengene vil gå til lidt lækkert alt afhængig af hvor mange vi kommer osv., men der bliver noget at spise og drikke. Din idé med Jonathan, Mikkel og e-pusher er rigtig god! |