Det kommer helt an på antallet af deltagere... Det er for Brian og jeg non-profit, så regningen bliver delt ud på alle deltagerne i lige store dele. Men vi skal op på. 20 før det bliver en acceptabel pris. Selve foredraget koster 22.000 siste gang jeg kiggede efter.
20 mennesker var da godt nok heller ikke meget til et Thorborg arrangement... Tror bare i skal ud i jeres lokalsamfund og spørge de erhvervsdrivende, eller folk i selv kender fra området.
Det kommer helt an på antallet af deltagere... Det er for Brian og jeg non-profit, så regningen bliver delt ud på alle deltagerne i lige store dele. Men vi skal op på. 20 før det bliver en acceptabel pris. Selve foredraget koster 22.000 siste gang jeg kiggede efter.
20 mennesker var da godt nok heller ikke meget til et Thorborg arrangement... Tror bare i skal ud i jeres lokalsamfund og spørge de erhvervsdrivende, eller folk i selv kender fra området.
Så er der bare flere guldkorn til hver amino bruger ;)
Jeg har ikke tænkt mig at rende DK rundt for at finde folk, da det som sagt er non-profit og jeg dermed ikke tjener en øre på det... Det er tænkt som et amino-event hvor vi kan lære fra en erfaren person.
Jeg kan se at i er i gang med at købe mig og tak for det. Jeg har besluttet at holde en pause med foredrag det næste års tid, da jeg har rigtig travlt med SPAMfighter og mine bøger. Jeg vil kun tage nogle få foredrag, som enten vil være meget dyre, eller for at støtte humanitære formål.
Men som i ved, så er jeg jo farligt glad for Amino og alle jer, derfor har jeg et forslag. I kan booke mig til at foredrag i Jylland til en pris af 30.000 kr. + moms og kørsel.
Eller i kan booke mig til et foredrag i København og spare mig for turen til Jylland og derfor få det gratis. Betingelsen er at det kun er for Aminoer og maks 50 af jer og at ingen tjener på det og at i arrangerer det. Sig til hvis det er interessant.
Hele ideen, er at skabe en aften hvor vi kan mødes fra Amino, og samtidig få en masse interessant indhold, fra Martin..
Det er ikke et stort projekt, da vi ikke ønsker tjene en øre på det.. Vi vil bare gerne stable noget på benene i Jylland, da det hovedsageligt er i KBH der er arrangementer for Aminoer (Behøver ikke jydske eksempler nu)..
Vi vil, igen, bare gerne høre hvor mange Aminoer der kunne være interesserede ? :)..
Dato: 17-12-2006 20:28:06 Forfatter: Martin Thorborg
Hej med jer
Jeg kan se at i er i gang med at købe mig og tak for det. Jeg har besluttet at holde en pause med foredrag det næste års tid, da jeg har rigtig travlt med SPAMfighter og mine bøger. Jeg vil kun tage nogle få foredrag, som enten vil være meget dyre, eller for at støtte humanitære formål.
Men som i ved, så er jeg jo farligt glad for Amino og alle jer, derfor har jeg et forslag. I kan booke mig til at foredrag i Jylland til en pris af 30.000 kr. + moms og kørsel.
Eller i kan booke mig til et foredrag i København og spare mig for turen til Jylland og derfor få det gratis. Betingelsen er at det kun er for Aminoer og maks 50 af jer og at ingen tjener på det og at i arrangerer det. Sig til hvis det er interessant.
Dbh Martin
Vi siger mange tak, martin, og så tror jeg vi flytter det til København :)..
Det syntes jeg er et generøst tilbud fra dig. Nu betræder jeg kun sjældent og meget varsomt Sjælland, men det her kan vel nok få mig flyttet nærmere Skåne for en dags tid
Jeg kommer også + en anden Amino ven - hvis det bliver KBH. Så er det kun broen + diesel det koster :-) og så er der vel også et eller andet man lige kan tjek ud i hovedstaden... ( eks. jagtvej 69 hehe - joke )