Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordrag med Martin Thorborg!

Side 1 ud af 35 (349 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter søgen efter fordrag i vejle-området, gik det op for mig hvor utrolig lidt der sker her..

Derfor, har jeg slået mig sammen med Dimitri herinde fra, om at arrangere et fordrag med Martin Thorborg i Vejle.

Tidspunktet bliver Marts 2007, og stedet hedder bare vejle indtil videre.

Inden vi ligesom får arrangeret det mere præcist, har vi brug for at vide hvor mange aminoer, der kunne være interesseret i et eksklusivt Amino-fordrag med Martin Thorborg himself :).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Dato: 17-12-2006 19:36:51
Forfatter:Brian Frænde
Inden vi ligesom får arrangeret det mere præcist, har vi brug for at vide hvor mange aminoer, der kunne være interesseret i et eksklusivt Amino-fordrag med Martin Thorborg himself :).

Jeg kommer ikke, vil bare gøre opmærksom på, at I gør det unødvendig svært at skrabe nok folk sammen :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:00
Jeg vil gerne komme.....

Meeeeen var det ikke en ide at spørge Martin om han overhoved har tid?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:03
Dato: 17-12-2006 19:58:02 Forfatter: Tommy
Dato: 17-12-2006 19:36:51 Forfatter:Brian Frænde

Jeg kommer ikke, vil bare gøre opmærksom på, at I gør det unødvendig svært at skrabe nok folk sammen :)

Hvordan mener du?

Meeeeen var det ikke en ide at spørge Martin om han overhoved har tid?

Hvis der er nok int., bestiller vi ham og dato følger (god tid i forvejen). Vi har ikke lyst til at stå med en stor regning, og kun to til at dække den, det har jeg mine penge for kræt til ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:04
Damn den quote funktion!
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:07
Jeg kan ikke sige med sikkerhed om jeg kommer, men er lige med på en lytter herinde.

// Jesper Skov

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:09
jo, men det er jo trods alt ikke mandens hovedbeskæftigelse, så er det jo rart at vide om han overhoved kan i marts
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:13
Vi har sagt marts for at komme med en ca. periode, det kan også blive februar eller april... Det vigtigste er for os er, at se om der er interesse, er der ikke det, er der ingen grund til at holde det.
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:15
pris??????????
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:17

Det kommer helt an på antallet af deltagere... Det er for Brian og jeg non-profit, så regningen bliver delt ud på alle deltagerne i lige store dele.
Men vi skal op på 20 før det bliver en acceptabel pris. Selve foredraget kostede 22.000 sidste gang jeg kiggede efter.

Side 1 ud af 35 (349 indlæg)