Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. butik der skal have et skub

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en mindre børnetøjs butik med en tilknyttende webshop som dog ikke køre endnu men det kommer den til.... hvad gør man for  booste sin forretning yderlig jeg har facebook side også og har klart brugt avis reklamer men de giver bare ikke nok... konkurrencen er skærpet yderlige siden jeg åbnede og vi er nu i "min" by faktisk 4 børnetøjs butikker hvilket er meget min er dog lidt anderledes da jeg har nogle mærkevare også de andre er billiger mærker... kunne en evt forretnings partner være en mulighed en man arbejder sammen med en butik i en anden by eller hvad ved jeg...... gode ideer modtages med kys hånd

Sanne

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:04

Hej Sanne

Nu er det et stykke tid siden du har skrevet indlægget, så måske har du allerede fået din webshop op at køre?

Hvis du stadig er interesseret i at sælge mere tøj på nettet, så vil jeg godt lige reklamere uhæmmet for ZUIZUI :-)

ZUIZUI er et online shopping center for børnetøj, som jeg sammen med en veninde er ved at åbne. Vi samler Danmarks børneshops på ét site, så køberne kun behøver gå et sted hen når de skal shoppe børnetøj.

Princippet bag ZUIZUI er enkelt. Du får din egen personlige shop, som er gratis at oprette. Først, når du sælger en vare, betaler du 5%, som dækker ALLE udgifterne. Handlerne foregår direkte mellem dig og køber – ZUIZUI læggger alene websted til.

Det er altså helt risikofrit at åbne en shop på ZUIZUI, som du kan bruge som en ekstra salgskanal til at komme endnu bredere ud.

Vi åbner 1. november, men du kan allerede nu besøge os på www.ZUIZUI.dk.

Jeg håber at se dig på ZUIZUI.

Hilsen Maria

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sanne.

Som du selv nævner er børnetøjsforretninger, og i det hele taget tøj-branchen utrolig presset. eg har fulgt udviklingen igennem længere tid, dog primært på nettet, og for mig og se er det virkelig en hård kamp.

Det lyder til du har de mærker der bliver efterspurgt, hvilket også er ganske vigtigt for dig.

Med hensyn til de webshop du vil opbygge så er det en genial idé, da du vil kunne kombinere denne med din nuværende side. Jeg har selv lige hjulpet en tøjforretning igang med samme koncept her i viborg, og de har en omsætning på 40 & mere allerede efter 3 månedere.

Jeg vil gerne hjælpe dig videre med et par forskellige råd, og også gerne have lov og besøge dig, og hjælpe dig yderligere. Smid mig lige en mail, og lad os finde ud af det.

Rbn.just@gmail.com -

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 08:14

Hej Sanne,

Der er masser af aktiviteter du kan lave - men først skal du finde ud af, hvad det er der adskiller dig fra dine tre andre tre forretninger. Du er selv inde på at dit tøj primært er mærkevarer, men hvad er der ellers som adskiller dig?

Herefter er det igang med den store eventplanlægning. Der er mange ting du kan gøre, for at trække kunderne ind i butikken.

1. Arrangér en Mor&Barn-eftermiddag, med balloner, saftevand og kage til børnene - og masser af gode tilbud til mor

2. Arranger et foredrag for forældrene - f.eks. en sundhedsplejerske, en børnepsykolog (evt. Merete Bruhn), en af dine leverandører, en kostvejleder eller andet som kunne trække "mor" ned i butikken... for lad os nu bare se det i øjnene: Det er Mor som køber børnetøj, ikk? :)

3. Deltag aktivt i det lokale liv - er der en messe, markedsdag eller lignende, så vær med og mød dine kunder.

4. Lav en kundeklub, hvor kunderne sparer procenter op, som de så kan bruge til at købe mere tøj.

5. Begynd at samle emailadresser til et nyhedsbrev allerede nu - det vil du få kæmpe gavn af, når du lancerer din hjemmeside. Send et månedligt nyhedsbrev, hvor du skriver interessante ting som rører sig på børne-fronten, og så selvfølgelig et par rigtig gode tilbud, som kun de tilmeldte får.

6. Tilbyd dine kunder at lave homeparties - dvs. arranger en aften hos en af dine kunder, hvor du tager prøver på tøjet med og fremviser. Fortæl dem gode historier om producenten, materialerne, de farlige kemikalier og meget mere. Der kan hurtigt komme 8-10 mødre til sådan en aften, og når du har dem for dig selv, så køber de også meget mere :) Prøv at tage til et tupperware-party blot for inspirationens skyld

7. Udnyt at det er "agurketid" på aviserne lidt endnu og lav en pressemeddelelse om alle de fantastiske aktiviteter som kommer til at ske i den kommende tid.

Jeg håber du kan bruge det - og du er meget velkommen til at sende mig en PM, hvis du vil have flere råd eller have dem uddybet.

De bedste hilsner fra

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)