Hej Folkens, Jeg står om nogle uger med en "ny" lejlighed, som man vidst godt kan kalde et håndværkertilbud Langt det meste ordner kæresten og jeg selv, men gulvene skal jeg have hjælp til. Sidder der nogen derude, der kan anbefale en gulvman eller er du selv gulvman? Jeg vil gerne have arbejdet udført så billigt som muligt, men arbejdet skal selvfølgelig være pænt. Mvh Nis Jensen |
Nis Rønlund Jensen:Hej Folkens,
Jeg står om nogle uger med en "ny" lejlighed, som man vidst godt kan kalde et håndværkertilbud
Langt det meste ordner kæresten og jeg selv, men gulvene skal jeg have hjælp til. Sidder der nogen derude, der kan anbefale en gulvman eller er du selv gulvman? Jeg vil gerne have arbejdet udført så billigt som muligt, men arbejdet skal selvfølgelig være pænt.
![]()
Ja selvfølgelig - det er der vist ikke noget nyt i. Du kunne jo også sørge herinde, f.eks. på grupper (håndværkere - håndværkerteam m.m.). Nu påstår du at du også er god til online markedsføreing. Det kunne så være at der var en "gulvmand" der ikke var det. Så kunne du og vedkommende måske "bytte" ydelser. Du kunne måske også være lidt mere informativ omkring opgavebeskrivelse. Det vil flere nok også sætte pris på.
Håber du får ordnet dine gulve. Nu er afhølvning en skrap ting. En "kraftig" guvlslibning kan nok klare det, f.eks. startede med korn 16 og tilsidst afslutte med en netafslibning.
Mvh
Nis Jensen
Ib Abildgaard
RÅD & MAL