Ulrik ønsker at få en uddannelse for at få (personlig) respekt - ikke fordi han vil have en bullshit titel der kunne købes på nettet. (Undskyld Tommy, men blot for at formulere det kort). Jeg har ingen anelse om hvor en kaospilot ville tælle uden for det offentlige system, men ser det selv som et regionalt beskæftigelsesprojekt. Hvis man kan overbevise mig om andet er jeg åben for argumenter. Ulrik ønsker CBS eller KU. Hvis han rejse til Aarhus ville han vælge ASB (nu sammenlagt med Aarhus Universitetet). For mig at se er valget mellem personlige prioriteter og personlig erkendelse. Jeg ønsker virkelig ikke at være negativ i mit svar, men skarp. Kom frisk :) |
Rasmus Lindgren:Tim er fantastiskI samme dur er der også: http://personalmba.com/ men man får desværre intet papir på denne slags "uddannelse" hvilket jeg lidt kan forstå Ulrik ønsker.
Google adds på en blog side om hvordan folk skal 'lave' deres egen MBA (læs en bog om dagen og vær frivillig for et tilfældigt politisk parti). Jeg vil medgive at det klart at nemmere at forklare hans synspunkt end for mig at forklare forfor man overhovedet skulle spilde sin tid på en uddannelse.