Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synd for butiksejere på Nørrebro

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
MK.

 

De der unge er i min verden på lige fod med terrorister.

De er sateme nogl ekryb der burde spæres langt væk, evt aflives som de hunde de er...

 

Så det vist sagt.

 

Martin beklager hvis jeg overtræder reglerne, men jeg kan ikke klare autonome

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Biuz. since 1992  jeg drømmer også om at eget firma og millioner, jeg går bare ikke med skyklapper på og ikke kan se der er andre og større problemer i et samfund som det danske. Jeg har ikke ret meget tilfælles med ungdomshusets brugere, jeg havde nok mere da jeg var 15-16 år ;-)

Ronnie det jo en sund og nuanceret holdning at have, jeg vil tro andre ser dig på lige fod med de værste autonome
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-12-2006 12:02:03 Forfatter: Mikkel deMib Tredelingen af magten ligger fast:

Politikerne er den lovgivende magt
Politiet er den udøvende magt
Og dommerne er den dømmende magt

Vold og straf har aldrig skabt ro eller et ordentlige samfund.

 

Det er hvis noget fis :-) hvordan tror du det vil være i DK hvis der ikke var de der instanser.     samme stil som Irak  - bander og magtsyge folk vil tag over og gør livet til et helvede...  Tag ud og rejs en tur i nogen mdr. i div. lande som ikke har orden i de  instanser, og du vil blive så GLAD for den danske måde/lov og orden

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skal prøve at have det skidt for at følge man faktisk har det godt
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har rejst meget rundt omrking i verden, og jeg synes da det er meget tydeligt, at jo voldsommere magtanvendelse der anvendes, jo voldsommere bliver de samfund - USA og Isreael er to gode eksempler. Nej, jeg kan bedre lide den "bløde" måde som vi plejer t løse tingene med i Danmark - politiske løsninger, frem for konfrontationer. Der skal to til en konfrontation.

> Man skal prøve at have det skidt for at følge man faktisk har det godt

Det var da en sygelig logik! Med den i mente skulle man så ikke starte med at voldtage alle unge kvinder, så de virkelig kan føle hvor godt de har det? Nej, satme nej. Vi skal sgu da ikke stræbe efter lidelser, bare for at vi så kan erkende hvor godt vi har det.


Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel skal vi sætte os i rundkreds med de utilfredse børnehavebørn ''?
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-12-2006 12:31:44
Forfatter: Mikkel deMib
Der skal to til en konfrontation.


Jeg kan se på det hele du ikke er ret glad for retsikkerhed. Igen et argument for bare at give efter når de går amok i en voldsrus. Dit alternativ til en konfrontation er så at...?? Bare lade dem smadre andre folks private ejendom - vi kan jo ikke have en konfrontation...?

Arbejder med online salg og design.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
> Mikkel skal vi sætte os i rundkreds med de utilfredse børnehavebørn ''?

Ja, absolut! Havde du tænkt dig at vi skulle banke dem? Vi får ikke en anti-voldelig kultur, hvis vi tror problemer kan løses med vold - uanset hvor den vold så kommer fra.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-12-2006 12:31:44 Forfatter: Mikkel deMib jeg har rejst meget rundt omrking i verden, og jeg synes da det er meget tydeligt, at jo voldsommere magtanvendelse der anvendes, jo voldsommere bliver de samfund - USA og Isreael er to gode eksempler. Nej, jeg kan bedre lide den ''bløde'' måde som vi plejer t løse tingene med i Danmark - politiske løsninger, frem for konfrontationer. Der skal to til en konfrontation.

 

hmm det er nok fordi du "tvinger" dig selv til at tro på den.   hvor mange rocker og den slags folk tror du det vil være i DK hvis de ikke var bange for staf  ? :-)   Nej det som er probelmet er ikke hårde staffe, det er at i gemmen tiderne eks. i USA at arbejdsløshed var stor i nogen områder og man "glemmer" at lave gode boligområder og glemmer at give de "udsatte" en chance. Her i Odense Var det noget rigtig lort i 2003-04 men de unge i volsmose. Men i 2005-06 skete der noget - De unge fik job eller praktikpladser og ret hurtige var problemet lille.  Nok heldig at vi har masser af jobs i dag pt. i DK. ellers ville vi have en masse shit. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel.

 

Vi har jo fortalt dem at de IKKE får det HUS.

Det fatter de ikke.

 

De har en fond som har adgang til 15 mil så køb et andet hus

 

De fatter intet.

Så må de altså bae smides ud.

At nogle mennesker er forkert med en forkert opsætning i hjernen og laver ballade derefter det kan vi ikke gardere os mod.

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)