Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synd for butiksejere på Nørrebro

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selv haft butik og ved hvor surt det er at få sine ting ødelagt og så lige op til jul.
Det er sgu for mærkeligt at de autonome har fået lov til at hærge bydelen i så mange år...

Dbh Martin
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også siddet og set det på fjernsynet, er jo forfærdeligt for deres omsætning!
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
hold kæft det er sjovt at en af idioterne har fået fingrene spængt af... kvaj
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine tanker går også til de politimænd der sætter liv og førlighed på spil pga. en flok idioter, der kun tænker på dem selv!
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det de unge på Nørrebro, er fuldstændig utilgiveligt, og de brude straffes hårdt, det kan ikke passe at fordi man ikke får sin vilje skal man smadre andres virksomheder, og ødelægge hele bydele, det er simpelthen ikke i orden, det danske politi brude lære lidt fra israel og så begynde at bruge gummi kugler.

PS. undskyld alle mine stavefejl her i aften.. juleforkost igår

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-12-2006 20:27:46 Forfatter:Martin Thorborg Jeg har selv haft butik og ved hvor surt det er at få sine ting ødelagt og så lige op til jul.
Det er sgu for mærkeligt at de autonome har fået lov til at hærge bydelen i så mange år...

Dbh Martin

Ja, det burde sgu ikke gå ud over dem. Jeg så det desværre ikke, blev der ødelagt meget   

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er opvokset på Nørrebro og har de sidste 25+ år været udsat for de sindssyge kampe, startende i 1980 ca.. og var som barn rigtig meget bange for at gå alene på gaden.

Jeg tænker meget på de børn der bor der inde, og på de foretninger der bliver smadret...

Man kan da ikke have sympati med mennesker der smadre alt og kalder sig selv for fredelige.


Astrid

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
JA de er sku syge i hovederne! Gav vide hvad koster i kr/ører for sådan en omgang fis.   Bare det som koster at have en sådan politi styrke kørene + biler osv.  + butikker og div. som er slået i stykker.  Der ryger nogen skatte kr. ud i kloarken  der...   Men det er som rotter dem slipper vi aldrig af med, så KBH kommune må heller finde en nedlagt hus et sted som de bare kan få hurtige...  Og så om 10-20 år når de selv er blevet voksen med famillie kunne de jo få en regning hehe



Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er synd for ALLE sammen - også de unge. Jeg er altså af den holding, at der børe være et sted til dem. Jeg tager afstand fra autonome, men er der noget jeg tager mere afstand fra end autonome er det kristne sekter, og de er da nogle klaphatte, at de ikke har taget imod et tilbud på 15 mill for den faldefærdige rønne. Husk at selv de nærmeste naboer bakkede op om en løsning til de unge. Og politikerne har sovet gevaldigt i timen og nu er det desværre nået dertil hvor det går udover uskyldige borgere og forretninger på Nørrebro - det er rigtigt trist! ...for alle!  Jeg er  sgu mest bange for at vi vil se dødsfald derude. De unge  vil gøre alt for at kæmpe imod en rømning.
Ret er ret, men min sympati er altså meget lavere for faderhuset end for ungdomshuset.



"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig handler det nu ikke om det er en "sekt", Jens købmand eller fiskerlars der ejer huset. Essensen må være, at de har ejendomsretten til huset "basta". Så ud med dem asap 


Side 1 ud af 7 (62 indlæg)