Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg trænger til at få lavet en ny visuel identitet for mit lille firma, og dermed også et nyt logo. I den anledning har jeg så kigget på diverse logoservices på nettet hvor man faktisk kan få rimelig meget for relativ billig penge ($200-$600).

Så første spørgsmål er om nogen har erfaringer i den dur, eller om I alle har bidt i det (meget) sure æble og kastet kassen efter et alt for dyrt bureau?

Andet spørgsmål er at hvis der er nogen der kender en iværksætter-designer, vil jeg også gerne høre nærmere. For hvis jeg kan bruge en dansk iværksætter til nogenlunde samme pris (og få samme kvalitet) vil jeg naturligvis hellere dét :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke lige hvorfor tegnsættet blev f*cked up, så her er den originale version igen:


Jeg trænger til at få lavet en ny visuel identitet for mit lille firma, og dermed også et nyt logo. I den anledning har jeg så kigget på diverse logoservices på nettet hvor man faktisk kan få rimelig meget for relativ billig penge ($200-$600).

Så første spørgsmål er om nogen har erfaringer i den dur, eller om I alle har bidt i det (meget) sure æble og kastet kassen efter et alt for dyrt bureau?

Andet spørgsmål er at hvis der er nogen der kender en iværksætter-designer, vil jeg også gerne høre nærmere. For hvis jeg kan bruge en dansk iværksætter til nogenlunde samme pris (og få samme kvalitet) vil jeg naturligvis hellere dét :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Debattens tegnsæt er ikke alt for optimalt, men min erfaring er at hvis du undgår at benytte kladde- eller quote-funktionen så går det.

Hvad angår dit spørgsmål, er det så udelukkende et nyt logo du vil have lavet, eller tænker du på hele baduljen med visitkort, brevpapir osv.?

Hvad hedder din virksomhed og hvad beskæftiger du dig med? om jeg må være så fræk at spørge :)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fey.dk,

Jeg har lige været igennem det samme. Jeg skulle skifte topbanner og logo og søgte på nettet efter en designer der kunne klare opgave til en pris der var til at betale og indenfor en rimlig tid.

Jeg fandt og valgte http://www.nicolin.dk/ da det var et dansk firma prisen rimlig 500DKK for en topbanner og 500DKK/timer for logo design. Jeg fortalte hvad firmaet stod for, hvilken tanker vi har, lidt om produkterne og gave en retningslinie. Derefter fik hun frit spil, og klarede topbannerne rigtigt godt. Faktisk lige i øjet :-)
Logoet fik hun også lidt retningslinier og klarede det godt god skulle skiftede vi farver på hendes forslag undervejs uden betaling :-)
Kan kun sige godt ting om Firmaet.

Topbanner
http://www.nicolin.dk/notan/fini/top-1a.htm
Logo
http://www.nicolin.dk/notan/logo.htm
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart er det et nyt logo jeg behøver mest, men gerne med en option på hele baduljen på et tidspunkt. Jeg har stort set aldrig behov for at give visitkort ud og jeg sender heller ikke ret mange breve - men det er vel godt at have i baghånden.

Firmaet hedder Idenion, og jeg har haft det i over 8 år. Jeg har altid drevet det som et fritidsfirma da jeg ikke er sælgertypen og ikke har det store netværk.. så jeg kan ikke leve af det og gøre det fuld tid, selvom det ville være en drøm. Det jeg laver er webløsninger, webapplikationer, software. Og lad mig lige præcisere, så ingen er i tvivl: jeg er *ikke* webdesigner og jeg laver normalt ikke traditionelle, statiske websites. Jeg er mere til det avancerede :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
notanshop, tak for forslaget. Dog foretrækker jeg én der har lavet logoer nok til at kunne vise en side med (logo-)referencer, så man ved at evnerne er alsidige og kreative :)

I min verden er der nemlig også ret lang vej fra topbannere til et professionelt logo (selvom jeg gerne vil medgive at nogle af dem er ganske gode).

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da lige lavet et logo til en anden amino-fyr indenfor den pris, du forestiller dig.

Du kunne jo ringe........
 
Jeg arbejder enten på timebasis eller fast tilbud.
 
mvh Hans
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans, har du nogle referencer at vise frem?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fey.dk,

Jeg fik lavet et logo ved Hans (Kjers Kommunikation), og det var jeg meget tilfreds med. Selvom jeg synes at jeg "blandede" mig en del i udformning og farver, med mange korrekturer til følge, holdt prisen på det aftalte, og jeg er meget tilfreds med resultatet. Prisen lå endda indenfor det område du nævner.
 
Hans, du står øverst i min adressebog under grafik/reklame
 
mvh Carsten
 
 
 
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Fey.

Du er også velkommen til at kontakte mig hvis du er interesseret. I MediaMouse har vi lavet en del forskellige logoer - oftest i sammenhæng med efterfølgende produktion af visitkort, brevpapir, kuverter, web, logo på firmabiler m.m. Vi har derved også erfaring med hvilke forskellige udgaver et logo bør laves i og hvad der bør tages højde for i det grundlæggende design, således at logoet kan bruges i de fleste former for produktion.
 
Hvis du kigger på vores hjemmeside (som efterhånden trænger til en opdatering...) vil du kunne se under de forskellige punkter kunne se eksempler på nogle af de forskellige ting vi har lavet igennem tiden. Logodesign laver vi typisk på timepris.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
 
 
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)