Ja men de har stadigvæk et
underskud på flere tusinde milliarder...
Ja det er helt korrekt. Jeg tror dog at de nok skal få høvlet gælden af - men lad os se; det kan også ende rigtig galt.
Ja det er næsten roulette... Rød eller Sort? Eller satser de mon på Grøn, og tager den store gevindst ;D
Jeg prøver ik at tillægge dem nogen usle eller skumle motiver
Jeg synes nu et vil være ekstremt skummelt at starte en krig af økonomiske grunde. Jeg tror slet ikke på sådan en form for kynisk tilgang - kan være jeg er naiv dog 
Jeg håber det ik, men skal man tro Michael Ruppert, så kan det gå galt :S
Håber satme at den mand tager fejl denne gang!
Jeg tvivler selv på, at der sker andet end en mund fight, men nu må vi se.
Enig. Og mon ikke USA er bange for Kina? Kina vil slet ikke tillade det - overhovedet. Og så længe Kina siger nej, kan jeg slet ikke se hvordan USA skal kunne angribe Nordkorea. Kina har megen magt - også økonomisk over USA. De skal bare konvertere al deres valutareserve fra $ til € eller £ eller whatever, og USA er i store problemer.
Dog gør det den der rapport om det Sydkoreanske skib lidt uforståelig, for den rapport er vist ikke helt fint i kanten, og den tvivler jeg stærkt på. Det eneste bevist var vist en 20 år gammel propel eller lignende 
USA er i lommen på Kina, men det er også omvendt... For Kina kan jo ik sælge alle deres $, uden at de vil opleve gigantiske tab... Dertil kommer, at de vil miste deres største eksportmarked.
Så de to lande er bundet tæt sammen, og ingen af dem kan undværre den anden!
Men jeg håber bare de leger lidt med musklerne, og ellers bliver fornuftige, og holder en lang sommerferie ;D
Hvis det ik kun er mundfight, så kan jeg ik gennemskue pointen bag det...