Tror ikke det er tilfældet så meget mere. En moderne krig koster også kassen, og det er ikke længere 1942 hvor stort set alle fabrikker i USA producerede fly osv - produktionen fungerer helt anderledes i dag.
USA er på vej mod en forholdsvis moderat vækst - godt nok er der stadig mange arbejdsløse.
Jo. Men selvom du uden tvivl godt vil tillægge den Amerikanske regering de mest usle og skumle motiver, så nej så tror jeg helt oprigtigt ikke på at de vil starte en krig mod Nordkorea af økonomiske grunde. |
Jacob Rohde:Fashion-Seller:USA er meget i knæ ptUSA er på vej mod en forholdsvis moderat vækst - godt nok er der stadig mange arbejdsløse.
Ja men de har stadigvæk et underskud på flere tusinde milliarder... Så ja der er vækst, men kassen er tom...
Jacob Rohde:Fashion-Seller:så mon ik der er en interesse i at vækste for alvor igen?Jo. Men selvom du uden tvivl godt vil tillægge den Amerikanske regering de mest usle og skumle motiver, så nej så tror jeg helt oprigtigt ikke på at de vil starte en krig mod Nordkorea af økonomiske grunde.
Jeg prøver ik at tillægge dem nogen usle eller skumle motiver... Jeg skrev blot, at der økonomisk set kunne være en interesse. Jeg tvivler selv på, at der sker andet end en mund fight, men nu må vi se.
Og det her har absolut nada med vores 9/11 debat at gøre...