Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 15 webshop ejer som ønsker forøgede salgstal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er i gang med et nyt affiliate site som fokusere på salgwebshoppen.

Søger 15 seriøse webshop ejere med en seriøs webshop at medvirke i projekte uden betaling - derfor gratis de første 3 måneder, uden bindinger.

Det eneste det koster jer, er at i afsætter en procent-del af jeres omsætning til os fra jeres ordresalg. F.eks driver du en webshop og vil forøge dine salgstal, så giver du os 5% af ordrerens værdi til os for administrationsgebyer og til website-ejere som eksponere og søger produkter videre for Jer .

Lad os antage jeg har et website og ønsker at tjene penge på at have reklamer oppe. Du har en webshop og ønsker flere ordrer. Jeg smider et banner op på min hjemmeside og hver gang nogen klikker på det, og køber på jeres webshop, får i salg og jeg får penge for salget. F.eks hvis der er en ordre på 1000 kr. og i har sat procent-tallet i vil give, til 10% så får jeg 100 kr. som gives til sælgeren og i får 1000 kr for ordreren.

Afregning sker hver mdr. i form af faktura, og i overstående eksempel skulle jeg sende en faktura til dig på 100 kr. som i skylder vores "sælgere". Håber det gav et eksempel på hvordan det fungere rent praktisk, selve systemet.

Systemet er rigtigt simpelt og nemt at tilmelde sig!!

PM mig hvis du har interesse.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)