Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes for nyt website

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet om analyticsbogen.

Det skal da lige undersøges...

Det kunne sagtens være, at jeg blev meget klogere på nogle ting - og det er jo dejligt.

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:39

Nu beder du jo om input - ellers er jeg normalt blid som et lam ;-)

Men det er totalt irriterende, at hver gang jeg trykker på et link i menu'en, så loader siden oppe i højre hjørne for til sidst, at springe ned på plads midt på siden.

Jeg tvivler på at den effekt er ønsket. Jeg sidder på en mac og jeg trekkede det i samtlige de fire browsere jeg har installeret. Det var det samme hver gang.

Men ellers kan jeg egentlig godt lide hjemmesiden. Godt billede af dig, du ser tillidsvækkende ud.

Jeg ville heller have en løsning der hedder "Bliv gældfri på 7 dage" ;-) Men godt så...

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:13

Uden navn, adresse, telefon nummer og måske CVR nummer vis du har et, , vis du ikke skriver det, er det meget svært at tage siden serøse som de andre skriver i tråden.

Jeg ville sætte en designer til at gennemgå siden, da det er angående gæld vil jeg tage et andet tema som design, mere mod som banker og kreditforeninger laver deres tema kig lidt rundt på dem og find din egen stil, der gerne må ligne de sider lidt da det giver mere troværdighed synes jeg.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:51

Jeg kan overordnet også godt lide siden. Dog har jeg 2 forslag:

1: Ændre slogannet. Jeg synes ikke at "skab formue" klinger godt sammen med "bliv gældfri"  Derimod kunne du overveje istedet at skrive "sikkert og trygt"   Så ville du også please nogle af de aminoer som siger du mangler troværdighed.

2. Ændre dit billede - jeg synes som sådan ikke at det gør noget at man møder dig lige med det samme. Alligevel ser du lidt for glad ud..

Håber det kan bruges:)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:06

Manden i højre hjørne ligner en der vil nuppe dine penge, efter min vurdering. Ham ville jeg nok fjerne og erstatte med noget andet.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 22:14

Mange tak for jeres feedback!

Det vil jeg bruge.

Mvh.
Philippe

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)