Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIl i ikke slette dette ? gider ikke flere underlige beskeder, dette er droppet af alle jeg kender

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jimmi38:

Klassisk fejl ikke at fortælle om det åbent, det får klokkerne til at ringe hos de kloge ;-)

Men held og lykke med det ;-)

Ikke en fejl i mine øjne :) dette er en forløber for et produkte som vil tage Danmark med storm :) Og jeg ville blot se om der var nogle af mine med Aminoer der ville være med i starten da dette ikke vil blive et stort kaos af sælgeren der prøver at sælge til alt hvad der bevæger sig :) 

Men lad os slutte tråden her og jeg vil genåbne den med link til vores nye hjemmeside når vi er færdige med de sidste par små ting. 

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:
Men lad os slutte tråden her og jeg vil genåbne den med link til vores nye hjemmeside når vi er færdige med de sidste par små ting. 

Hej Thomas

Bare lige en kommentar med på vejen. Du skal være opmærksom på, at der er nogle udfordringer på vej (selvom de altid har været der) i forbindelse med folk der sælger kosttilskud og lignende på den måde, da det ikke er alle der ved, at dem der sælger (og ikke dem der leverer fra f.eks. Tyskland eller Holland) skal være registreret hos Fødevarestyrelsen, hvilket er de færreste der er som via MLM sælger den slags. For at undgå omtalte udfordring skal tingene organiseres på en anden måde.

Køb ren argan olie her

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har godkendelsen fra Fødevarestyrelsen :) den gik rent igennem. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Til dig Lasse!

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Vi har godkendelsen fra Fødevarestyrelsen :) den gik rent igennem. 

Hej Thomas.

Formoder du mener, at I har anmeldt produktet til fødevarestyrelsen, da man i Danmark ikke kan få godkendt kosttilskud. 

Jeg vil vente spændt på, at du poster et link til firma/produkt. 

Hilsen

Anders

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:
Vi har godkendelsen fra Fødevarestyrelsen :) den gik rent igennem. 

Cool nok, det var også bare lige en reminder så hvis der var noget du havde overset Smile

God vind.

/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Produktet vi sælger er ikke en hemmelig ged med 5 ben. Vi er blot forsigtige i opstarten da vi ikke ønsker at få flere 100 sælgerer. Bonus planen er lidt anderledes end i får har set. Den er sat op sådan at det ikke betaler sig at have mere end 2 ben. Da det 3 simpelhen ikke giver noget. På den måde vil alle kommer til at hjælpe hinanden da det er den eneste måde at tjene penge på.

Hej

Mht. hvilken firma du arbejder med, finder jeg og sikkert flere ikke særlig vigtig. Men det med du siger at I ikke ønsker mere end 100 sælgere. Hvordan vil du styre dette, hvem er I og hvilken periode snakker du om. Hvis det er et godt selskab så skulle det gerne blive 30 år eller mere og så er 2 år starten. Men 100 personer inden for 2 år  lyder ikke optimistisk. Hvis du starter nummer 99 vil du så sige til ham du må kun starte en op de næste 2 år. så tvivler jeg på han siger ja.

Hvis der er 5 ben, men de sidste 3 ikke kan bruges så er der kun 2 ben. Så er det sikkert til en gang i fremtiden hvor du har en omsætning over xx kr. hvor du tager ben 3 i brug. Men det er ikke en særlig vigtig oplysning. Det er det samme når man spørger om vej: Du skal køre 2 km og så går der en vej til højre, den skal du ikke ind af. Du skal tage 3 vej på venstre hånd. 

Findes der kemisk koffein ?

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Out of curiousity... Anders, du plejer at have styr på den danske lovgivning/fødevarestyrelsens regler for produkter.

Hvis en frugt/bestandelsfrugt er godkendt i EU som "Novel Food", så kan den ikke bare uden videre indgå i en anden type produkt - hvis dette produkt ikke er godkendt som Novel Food? Mindes jo i mit foregående virke i TNI at eks. noni, som jo er godkendt som Novel food, ikke kan indgå i andre produkter på det danske marked... er jeg helt forkert på den eller hvordan er det nu det hænger sammen?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Out of curiousity... Anders, du plejer at have styr på den danske lovgivning/fødevarestyrelsens regler for produkter.

Hvis en frugt/bestandelsfrugt er godkendt i EU som "Novel Food", så kan den ikke bare uden videre indgå i en anden type produkt - hvis dette produkt ikke er godkendt som Novel Food? Mindes jo i mit foregående virke i TNI at eks. noni, som jo er godkendt som Novel food, ikke kan indgå i andre produkter på det danske marked... er jeg helt forkert på den eller hvordan er det nu det hænger sammen?

Lasse

Hej Lasse.

Du har ret. Noni er i EU godkendt som Novel Food, men kun som en drikkevare. Det betyder, at skal Noni sælges som eksempelvis kosttilskud eller som bestanddel i et andet produkt, så skal man hele møllen igennem igen. Derfor findes der ikke nogen kombinationsprodukter med Noni på markedet, da sådanne ikke er tilladte. 

Jeg leger lidt med tanken om at lave en video omkring lovgivningen på markedet. Vi ser desværre for mange firmaer, som lancerer produkter, uden at man har 100% styr på lovgivningen. Min video kan jo ikke forhindre nye firmaer i at lancere produkter, som ikke er tilladt, men den kan måske forhindre folk i at kaste sig over sådanne produkter.

Eksempelvis er en anmeldelse i Danmark ikke rigtig noget værd, for det betyder ikke, at produktet frit kan sælges. I princippet kan jeg anmelde ulovlige mirakelpiller i morgen, og med lidt held vil jeg også få en bekræftelse på modtagelse af anmeldelse fra Fødevarestyrelsen. Jeg kan så gå i gang, men vil blive stoppet ved det første kontrolbesøg fra Fødevarestyrelsen, da jeg ikke kan dokumentere, at mit produkt er lovligt. 

Så inden du går i gang med et firma, som hævder at have styr på tingene, så kan du eventuelt besøge følgende link, hvor du kan finde alle anmeldte kosttilskud i Danmark. Samtidig kan du finde alle firmaer, som har fået tilladelse til at sælge kosttilskud.

http://www.altomkost.dk/Kosttilskud/Register_over_registrerede_kosttilskud/forside.htm

Håber ovennævnte er fyldestgørende.

Hilsen

Anders

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:

Så inden du går i gang med et firma, som hævder at have styr på tingene, så kan du eventuelt besøge følgende link, hvor du kan finde alle anmeldte kosttilskud i Danmark. Samtidig kan du finde alle firmaer, som har fået tilladelse til at sælge kosttilskud.

http://www.altomkost.dk/Kosttilskud/Register_over_registrerede_kosttilskud/forside.htm

Håber ovennævnte er fyldestgørende.

 

Ahhh, cool - tak for info. Laver lige dit link "klikbart" ;-)

http://www.altomkost.dk/Kosttilskud/Register_over_registrerede_kosttilskud/forside.htm

Har lige høvlet listen igennem - kan jeg "stole på" den er helt fyldestgørende - eller skyldes mit spørgsmål at eks. selskaber som i EU har Novel food godkendelser - og osse har fået godkendelse for Danmark ikke figurere på liste for "kosttilskud"?

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)