Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån penge af mohammed hassan!

Side 7 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nahh jeg har ligesom erkendt kulør, og fik vist kaldt det det værste scam jeg nogensinde havde set:

HOW THERE OYU CALLING A REGISTER LOAN FIRMS SCAM.
   I WILL FORWARD YOUR PERSONAL DETAILS TO THE ( F B I AND EFCC OF NIGERIA TO PROBE YOU AGAINST THE WORLD YOU SAID).

NOTICE THAT WHEN YOU MAKE THE PAYMENT YOU WILL GET YOUR LOAN OK

Har nogle gode optagelser, jeg prøver på at få lagt op.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er fandme ærgeligt at han står og er til grin i banken, fordi der til trods for hans enestående dansk kundskaber, tilsyneladende alligevel har været lidt misforståelser.

Jeg tror at jeg ville skrive tilbage til Mohammed, at du selvfølgelig stadig er interesseret i at hjælpe ham med at få hans arv ud af landet, men at du foretrækker at samtalen igen kommer over på dansk, da det tilsyneladende er sproglige barrierer, der har medført at han i stod i en ugunstig, ja nærmest uudholdelig pinagtig situation.

Derudover hjælper det ikke på forståelsen at det både er på engelsk, OG med versaler. Det vil gøre forståelsen meget lettere, hvis han udelader denne uskik (gad vide hvad Google oversætter det til?).

Jeg er ikke 100 meter mester i engelsk, men "IN FORMATION", får jeg til "I FORMATION". Jeg tror at det er her hunden ligger begravet, og derfor han virker lidt irriteret nu. Men jeg skal ikke kunde sige, hvilken formation banken tilsyneladende beder om han stiller i.

Casper, IOOS Internet:
RECEIVER NAME ..... SIABU MARIEMU
COUNTRY ........... NIGERIA
STATE ............. Edo
AMOUNT ........... 150 Euros
CITY ............... Benin City
TEXT QUESTION ...... OPEN?
TEXT REPLY ........ CLOSE 

Altså noget tyder på at han har de oplysninger han skal bruge..

Jeg synes til gengæld også at du skal skrive til ham, er der er mange andre der har brug for hjælp til at få deres arv ud af landet, så han skal lige skrue en lille smule ned for charmen. Den tone ville jeg i hvert fald ikke finde mig i.

Har mr. Mohammed iøvrigt sendt nogen som helst information til dig, der bekræfter hans identitet?

Jeg er lige pt. ikke interesseret i at du sender mine oplysninger til ham alligevel. Jeg vil meget gerne høre enden på denne histoie, inden jeg laver business med ham.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:10

Hej Igang,

Nu har jeg båndet en række telefonsamtaler med muhammed, som jeg vil forsøge at uploade senere. De er virkelig gode, og jeg nyder meget at høre dem igen og igen. Desværre tror jeg muhammed har luret mig - men via en anden mail har jeg lavet en ny låneforespørgsel til muhammed, som har heldigvis har svaret på. Glæder mig meget til at se hvad det ender ud i :-)

1024x768 Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

HOW DID YOU WANT TO RECEIVED THE MONEY?

BANK TO BANK TRANSFER?

WESTERN UNION MONEY TRASNFER?

D H L DELIEVERY SERVICE

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:24

Det glæder jeg mig til at høre :o)

For nogle år siden var der et eftermiddagsprogram på P3 med bl.a. Huxi Bach, der over mange dage var i telefonisk kontakt med nogle af de der scammere. Jeg kan desværre ikke finde links til det, men det var godt nok sjovt.

Jeg ved ikke om du har haft tid til at kigge på det link der blev postet til 419eater, men der er også meget god underholdning. Jeg har ikke læst så mange da de er ret lange, og man hurtigt fatter pointen, men denne er jeg helt vild med: http://www.419eater.com/html/bigman.htm Det er en kreativ mand, der på rekordtid er kureret for en uhelbredelig sygdom, og går direkte i gang med forskellige håndværksmæssige udfordringer. Det er fantastisk.

Casper, IOOS Internet:
D H L DELIEVERY SERVICE

HA HA HA!!! Yes sir, jeg vil meget gerne have en håndfuld penge leveret med DHL..Cool

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:11

Jeg vil også gerne tag et lån fra Mohammad.Skal vi sige 3 millioner?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:52

...vi bør alle tage os tid til at 'spille' med disse scammers spil... idet de så ikke får tid til at snyde de få naive personer der desværre stadig findes.

jeg faldt idag over dette 'mod-scam' - http://www.zug.com/pranks/powerbook/  - virkelig cool mod scam

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:57

Hvad sagde jeg tidligere, det lugtede af fup, men i ville ikke høre, hvad der er for godt til at være sandt, er det heller ikke.. Angel

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:15

lumby:

Hvad sagde jeg tidligere, det lugtede af fup, men i ville ikke høre, hvad der er for godt til at være sandt, er det heller ikke.. Angel

Det er ikke god stil med de der "hvad sagde jeg" svar, men desværre er du i din gode ret til det her.

Det viste sig - måske - at tilbuddet var for godt til at være sandt. Men jeg synes ikke man kan bebrejde Casper for at prøve. Jeg ville have gjort det samme, for jeg tror stadig på at det er muligt at finde "lykken" derude. Det kan ikke være alle tilbud der er snyd.

For eksempel blev jeg tilbudt et ret attraktivt job som håndboldtræner for en klub nede i de varme lande. Jeg brugte meget tid på at tænke over det, da jeg ikke rigtig kender så meget til håndbold. Men lønnen så ud til at være ret god. Desværre havde jeg brugt så lang tid, at da jeg havde besluttet mig for at sige ja tak, kunne jeg ikke finde mailen som jeg havde fået.

Og det er sgu ærgeligt, for det var ret godt betalt. Så jeg lader ikke bare sådan en chance gå fra mig en gang til.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:19

Mohammed hassan er desværre stoppet i branchen. Det kunne ikke løbe rundt :-(

Farvel 150 Euro...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Grøn Polering Skrevet kl. 23:32

Det er ærgeligt at sådan noget aldrig fører til det forventede i sidste endeCool

Side 7 ud af 12 (111 indlæg)