Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån penge af mohammed hassan!

Side 5 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke en mand kan være så heldig som dig!!! Internettet er fantastisk!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:31

Casper, IOOS Internet:

Jeg forstår ikke en mand kan være så heldig som dig!!! Internettet er fantastisk!

Ja det er sgu for sindssygt at man kan være så heldig.

Jeg er oprigtig ked af det på lumbys vegne, at han ikke tager imode sine mange penge, bare fordi hans kone en gang har købt en dårlig ovn på QXL. Men som du også er inde på, så skal vi nok bare til at vende os til at tingene går lidt lettere, og beløbene er noget større, så snart vi kommer udenfor Danmarks grænser.

Jeg kender selvfølgelig ikke så meget til livets skyggesider som andre, men jeg havde taget pengene lige på stedet.

Stort tillykke med at de er konverteret til Euro. Har du hørt om de kan overføre via Western Union?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:36

Jeg er lidt i tvivl, fordi hver gang mohammed ringer til mig siger han "email", "email" og noget med "150 euro"... men jeg forstår det ikke rigtig, så han skal forklare mig det mange gange... Jeg tror snart han har en telefonregning på "150 euro" på grund af mig - tror jeg jeg skal forvente at betale mere pga det ? Det er vel kun fair?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:55

Casper, IOOS Internet:
tror jeg jeg skal forvente at betale mere pga det ? Det er vel kun fair?

Det er det eneste rigtige, hvis det medfører et lille gebyr på et par hundrede Euro. Med de lånebetingelser du har fået, går det nok også.

Jeg begynder dog at tro at det kan være et scam. Du skal være meget opmærksom på, at hn tilsyneladende skriver stort set fejlfrit dansk, men han kan ikke tale sproget... Du skal være meget opmærksom Casper.

Jeg tror ikke jeg ville overføre mere end 75 - 100 Euro til at begynde med, bare lige for at være sikker på at der ikke er noget lusk.

Men på den anden side; Hvis du kan låne 10,000 Euro, og betale 24 x 429 kr. så er det altså dig der har scoret big time på den handel. Jeg håber ikke han opdager fejlen.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:09

Du virker lidt som en kylling nu, hvis man ikke tør tage chancen så vinder man aldrig. Ham der Bill gates homeboy har netop meddelt at han vil give en masse penge væk - 75 milliarder eller sådan noget. Hvad nu hvis Mohammed er ligesom ham, og også vil dele ud af sin formue, og gerne vil støtte den vestlige verden?

Han vil måske gerne have en dansk pige, og jeg har jo selv sagt at pengene skal gå til damer...

Man kan aldrig vide...

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:09

Jeg kommer i tvivl, er lumby klar over at i det er scammeren der scammes?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:13

Casper, IOOS Internet:

Du virker lidt som en kylling nu, hvis man ikke tør tage chancen så vinder man aldrig. Ham der Bill gates homeboy har netop meddelt at han vil give en masse penge væk - 75 milliarder eller sådan noget. Hvad nu hvis Mohammed er ligesom ham, og også vil dele ud af sin formue, og gerne vil støtte den vestlige verden?

Han vil måske gerne have en dansk pige, og jeg har jo selv sagt at pengene skal gå til damer...

Man kan aldrig vide...

Det er ikke en gang løgn. Det er bare alt det der snak om snyderi, der har gjort mig lidt paranoid. Jeg tør sgu ikke risikere at du har ret, og så bare sidde tilbage som den store idiot, der ikke greb chancen.

Du må meget gerne sende min mailadresse til Mohammed, Jeg svarer hurtigts muligt (jeg skal ikke risikere at USA's vrede rammer mig), men det slår mig at der er en hel del MLM tilbud jeg på skammeligvis har forkastet. Så hvis jeg ikke svarer ham med det samme, er det altså fordi jeg er ved at råde bod på den fejltagelse.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke lyst til at dele kontaktinfo lige nu. Måske senere... for jeg vil gerne låne flere penge af ham, og så dur det ikke hvis du har lånt dem alle, eller sådan noget.

Det er meget vigtigt man har tillid til en.

Men hey, du kan købe oplysningerne af mig for 150 euro. Jeg vil også anbefale dig til ham for 50 euro ekstra.

med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt se det fra dit synspunkt. Jeg synes dog det begynder at blive lidt typisk Aminoånd, at man holder guldkornene tæt til kroppen..

Jeg kan se at jeg nok skal bruge en del kapital til at købe forskellige startpakker med forskellige lækre cremer og salgslicenser, og de er altså ikke helt billige.

Så det er noget af et dillema du sætter mig i: På den ene side er de startpakker så dyre, at jeg ikke også har råd til at betale dig de 150 - 200 Euro, men på den anden side har jeg nok heller ikke råd til at købe dem alle, hvis jeg ikke kommer i kontakt med Mohammed. Der er altså også en del faste månedlige omkostninger i det her MLM noget, jeg skal tage højde for.

Jeg må lige tænke over det. Jeg sender en PB når jeg er sikker.

Når jeg nu har dig: Kunne du tænke dig at tjene sindssgt mange penge? Det er på noget ALLE bruger, og du skal faktisk ikke lave ret meget andet, end at få andre til at få nogle andre til at sælge det her, der i øvrigt praktisk taget sælger sig selv. Jeg ved ikke selv ret meget mere om det lige nu, men du fårlige lidt info i den PB jeg sender, så snart jeg modtager det hele. Men det bliver STORT.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:35

igang:
Når jeg nu har dig: Kunne du tænke dig at tjene sindssgt mange penge? Det er på noget ALLE bruger, og du skal faktisk ikke lave ret meget andet, end at få andre til at få nogle andre til at sælge det her, der i øvrigt praktisk taget sælger sig selv. Jeg ved ikke selv ret meget mere om det lige nu, men du fårlige lidt info i den PB jeg sender, så snart jeg modtager det hele. Men det bliver STORT.

Det vil jeg gerne og jeg har jo kapital allerede i morgen til at starte op for, selvom du ikke fortæller så meget om det, så synes jeg det lyder mega spændende alligevel... Det lyder fedt med det sælger sig selv... har tænkt lidt på hundehvalpe møder MLM... de er så søde, og sælger jo stort set sig selv. Man kunne lave et fedt koncept tror jeg. Hvad tror du?

Side 5 ud af 12 (111 indlæg)