Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg stjæle 3 minutter af din tid? [:)]

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er ved og lancere et nyt website og vil meget gerne have lidt feedback Smile

Jeg ønsker ikke at blive slagtet ned, så derfor lægger jeg ikke web-adressen her i indlægget. Skriv, og jeg sender dig en pb med url, og et par spørgsmål Smile

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:03

send gerne PB

.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:11

Send gerne link på PB.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 17:15

Send gerne adressen

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

PB skulle gerne være sendt til jer alle :)

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 17:20

Vil også gerne have link i pb tak

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:21

Send gerne en PB

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 17:21

Hej Mark,

Når du skriver følgende: ''jeg ønske ikke og blive slagtet'' - Hvad mener du så?.

Jeg er godt klar over der tit kommer en masse feedback på nye hjemmesider mv., men det er jo 110 % for og hjælpe dig, at alle de dygtige folk sidder og bruger sin tid, på og give dig denne feedback.

Mit råd til dig vil være og overveje og smide et link her i tråden, og så modtage de tæsk du nu får. Jeg tør love dig for at du vil få meget bedre feedback, og mange flere råd med på vejen. De personer der kommentere dit koncept ''negativt'' gør det jo i sidste ende for og hjælpe dig, og ikke for og slagte dig.

Blot et lille råd herfra :-)

Om ikke andet, så må du gerne sende et link, så vil jeg da gerne give dig lidt respons.

Handel med varepartier via Trademen

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak til jer alle, Pb skulle være sendt til alle der har skrevet.

RBN:

Hej Mark,

Når du skriver følgende: ''jeg ønske ikke og blive slagtet'' - Hvad mener du så?.

Jeg er godt klar over der tit kommer en masse feedback på nye hjemmesider mv., men det er jo 110 % for og hjælpe dig, at alle de dygtige folk sidder og bruger sin tid, på og give dig denne feedback.

Mit råd til dig vil være og overveje og smide et link her i tråden, og så modtage de tæsk du nu får. Jeg tør love dig for at du vil få meget bedre feedback, og mange flere råd med på vejen. De personer der kommentere dit koncept ''negativt'' gør det jo i sidste ende for og hjælpe dig, og ikke for og slagte dig.

Blot et lille råd herfra :-)

Om ikke andet, så må du gerne sende et link, så vil jeg da gerne give dig lidt respons.

Hej RBN,

Det sker tit at man bliver meget groft kritiseret, hvis link bliver givet offentligt, det er få personer som gør det, og alt der bliver skrevet om min side står på amino i MANGE år så derfor vil jeg helst undgå at udgive linket her.

Det er ikke som sådan mit koncept jeg ønsker feedback på, men mere mit design etc.

Jeg håber du forstår hvorfor jeg har valgt og gøre det på den her måde.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:27

Jeg tager gerne en kigger Geeked

/allan

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)