Jeg har lige snakket med en kunde der har modtaget en vare, Alt passer på ham - Navn, adresse, tlf nr., Fragtmanden har leveret varen og kan bekræfte det, dog ikke med en underskrift, da kunden har krydset af, at de ikke var hjemme på leverings tidspunktet! Nu ringer jeg så kunden op da jeg ikke har modtaget nogle penge, kunden lyder helt forbavset og siger at han overhovedet ikke noget til pakken og kender ikke mit firma. Skal jeg bare sige ok, det er helt i orden, undskyld forstyrrelsen eller blive sur, fortælle at jeg skal have mine penge nu og desuden fortælle kunden at jeg ikke helt tror på det der bliver sagt! Hjælp hvad skal jeg gøre???
|
Surt show... forbrugerne er jo rimelig beskyttet - og det benytter nogle til at fuske... jeg siger ikke, at lige netop denne kunde har snydt - det kan jo være en nabo eller andet, hvis kunden har ønsket at betale med faktura/giro.
Som butik er det jo dig, der har valgt, at fragtmanden må stille varen hos kunden - og ikke kunden, der har givet fragtmanden en fuldmagt til at stille varen. Så derfor er jeg nok bange for, at du må æde den selv...