Hej Thomas.
Ja, det er jo ikke fordi du fik hende til at sige så meget, men
for dit forsøg. Jeg kan godt lide din observation om hendes afslapning efter en lang hård arbejdsdag kl. 14.30. Det kan godt være hun er gået tidligt, men til gengæld er hun sandsynligvis nok mødt lidt sent :o)
Bortset fra en enkelt fejltagelse som jeg aldrig begår igen, har jeg altid stemt konservativt. Og jeg var glad, da Lene blev formand. Men siden det, ved jeg faktisk ikke rigtig hvad hun og Konservative har bidraget med, bortset fra at gøre livet utroligt let for journalister af anden politisk observans. Isør efter hun har overtaget en ministerpost, som hun virker særdeles fejlplaceret i.
Idag så jeg gerne at enten Per Stig eller Lars Barfoed overtog formandsposten og / eller udenrigsministertjansen, for jeg synes det bliver mere og mere klart, at Lene i hvert fald ikke magter begge dele. Om hun så magter en af delene er jeg også lidt i tvivl om, men det virker da som om hun stadig formår at holde ro i lejren. Men alt i alt synes jeg ikke rigtig at der sker meget, ender Lenes ledelse.
Jeg var lige et smut forbi konservative.dk, og kiggede under politik og udenrigspolitik. Jeg synes det er meget sigende for Lenes interesse for udenrigspolitik, at den del ikke er opdateret siden den amerikanske valgkamp (for over et år siden, og hvor Per Stig var udenrigsminister), og fokus stadig var på begivenheder der snart er 10 år gamle.
Var der valg i morgen, ville jeg ikke stemme på Konservative igen, så meget ligger fast. Så noget har hun da opnået :o)
Jeg ved ikke om det giver nogen mening, men fodbold er nu engang vigtigere end politik, så den følger jeg mere med i :o) Men jeg synes du fortjener en kommentar for dit vedholdende arbejde. Keep it up :o)