Hejsa Er der andre Aminoer end mig som skal være med i "The Challenge"? Har været med for et par år siden og syntes det var super godt! Og så er det jo gratis, hvilket jo altid er godt. For dem som ikke ved hvad the challenge er, så er det en slags udfordring til dig selv over 2 måneder, hvor du skal afsætte 30 minutter hver dag til at udføre dagens opgave, alle ugens 7 dage. Til gengæld står du til sidst med et profitabelt website som gerne skulle tjene dig penge fra den dag (eller før) "The challenge" er slut. De kalder det selv for et komplet kursus i det nyeste indenfor web markedsføring teknikker. Dette er hvad de skriver: ============= Dog skal man bruge det ret så gode værktøj "Market Samurai" (Ja så gav jeg mit bedste værktøj videre), og det koster penge! Man kan dog få en trial version som man kan bruge til "The challenge" via dette link: http://www.marketsamurai.com/c/trial-extension
Måske vi kunne lave en Amino gruppe sammen, hvis vi er nogle stykker, og dele vores erfaringer, spørgsmål og resultater?!
Jean-Michel C.
|
Lyder spændende. Ser lige på det :-)