Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle Aminoer der skal være med i "The Challenge"? (For web-marketing folk)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der andre Aminoer end mig som skal være med i "The Challenge"?

http://www.challenge.co/

Har været med for et par år siden og syntes det var super godt! Og så er det jo gratis, hvilket jo altid er godt.  Big Smile

For dem som ikke ved hvad the challenge er, så er det en slags udfordring til dig selv over 2 måneder, hvor du skal afsætte 30 minutter hver dag til at udføre dagens opgave, alle ugens 7 dage.

Til gengæld står du til sidst med et profitabelt website som gerne skulle tjene dig penge fra den dag (eller før) "The challenge" er slut.

De kalder det selv for et komplet kursus i det nyeste indenfor web markedsføring teknikker.

Dette er hvad de skriver:

=============
Who Should You Do "The Challenge"?
=============

Because The Challenge is a full crash course on the latest internet
marketing techniques, it doesn't matter whether you're new to
internet marketing, or a seasoned expert, The Challenge is a
valuable experience.

Some of the content that will be covered this year includes the
latest strategies for Keyword Research, Search Engine Optimization,
Backlinking, Link Network Creation, Article Marketing, Copywriting,
Website Monitoring, and more.

So it doesn't matter what your experience level is, there is
something for you.

--------------------------

Dog skal man bruge det ret så gode værktøj "Market Samurai" (Ja så gav jeg mit bedste værktøj videre), og det koster penge!

Man kan dog få en trial version som man kan bruge til "The challenge" via dette link: http://www.marketsamurai.com/c/trial-extension

"The challenge" starter om få dage, så skriv lige her i tråden hvis du også er med.

Måske vi kunne lave en Amino gruppe sammen, hvis vi er nogle stykker, og dele vores erfaringer, spørgsmål og resultater?!

Mvh

Jean-Michel C.

P.S Og nej, jeg er på ingen måde affiliatet med "The Challenge" eller Market Samurai. Mener skam mit indlæg seriøst! Smile

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:47

Lyder spændende. Ser lige på det :-)

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:28

Jeg er på! Kunne se at man først skulle oprette sig en twitter, men hvorfor er der så mange som man ikke kender som vil følge en på twitter?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 21:31

Hej BlåHimmel

Jeg oplevede det samme med Twitter.

Måske er det fordi nogen vælger at følge dem som følger Ed og de 2 andre. Men ved det ærlig talt ikke. Du kan jo bare afvise dem, hvis du ikke vil have de følger dig.

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:33

Ja okay. Jeg synes bare det var pudsigt at ca. 10 personer som jeg ikke kender pludselig vælger at følge mig! Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40

BlåHimmel:

Ja okay. Jeg synes bare det var pudsigt at ca. 10 personer som jeg ikke kender pludselig vælger at følge mig! Big Smile

Det er ikke nødvendigvis nogen dårlig ting. Twitter er - med mindre, man lukker sine tweets for omverdenen - meget åben, og mange Twitter-brugere ser dét som en måde at nå et større publikum end Facebook, hvor kun ens venner ser med.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:56

Det ser bestemt interresant ud Smile

Jeg synes, det er svært at gennemskue, om man får nok ny viden til, at det er tiden værd. Men det tager jo ikke lang tid at tilmelde. Så nu har jeg tilmeldt mig, og vil så vurdere løbende, hvor meget jeg vil deltage.

Jeg synes dog det er en super ide at dele erfaringer.

misel:

Måske vi kunne lave en Amino gruppe sammen, hvis vi er nogle stykker, og dele vores erfaringer, spørgsmål og resultater?!

Jeg ved ikke om du mente en gruppe her på Amino, men nu har jeg oprettet en Facebook gruppe kaldet The Challenge Denmark. Hvis I joiner gruppen, så kan vi dele erfaringer der Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:26

Erik Pilgaard Hejlskov:
Jeg ved ikke om du mente en gruppe her på Amino, men nu har jeg oprettet en Facebook gruppe kaldet The Challenge Denmark. Hvis I joiner gruppen, så kan vi dele erfaringer der Wink

Nu er vi 2 i den :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:44

nu er vi 3 :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 13:27

Og så er vi 5. Super idé med en Facebook gruppe. :-)

Kan lige oplyse at de kører noget der hedder pre-challenge i øjeblikket, som er en optakt/forberedelse til den rigtige challenge, så det er skam ikke gået rigtigt i gang endnu. Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)