|
Gary Vaynerchuck laver af og til nogle livestreams, hvor han sidder og taler live, og så kan folk ellers skrive deres spørgsmål og følge med i snakken. Kunne det ikke være en service til plus'er, at de kunne få adgang til en livestream med Martin Thorborg, som så dukker op på skærmen i en halv til en hel time hver 14. dag, eller hvornår det nu kunne passe? Det vil jeg i hvert fald benytte mig af :-) |
Jeg savner at email funktionen bliver lidt bedre.
Det er ikke nogen hemmelighed at jeg abonnerer (får en alert) på ordet "webshop" og modtager en mail hver gang nogen skriver dette.
Problemet er nu bare at hvis de har skrevet det i subjektlinien, så modtager jeg en mail HVER gang nogen svarer, også selvom det ikke interesserer mig. Derfor kunne det være en rigtig fed feature med at man kunne sige "Send IKKE mail ved opdataringer i tråden". Mail alert funktionen skulle så respektere dette.
Ofte når en tråd går amok får man 50-60 mails på noget der slet ikke interesserer mig, og selv med avancerede regler i gmail, er det lidt generende.
I samme boldgade.
Jeg har sat flere keywords op. Ofte svarer jeg også i en tråd hvor jeg også abonnerer på opdateringer via mail. Det kunne være fedt hvis man kun fik mail om en ny post een gang.
Lad os nu sige at jeg svarede på en post med ordet webshop og Magento (som ja, jeg også modtager alerts på). Så modtager jeg typisk 3 mails hver gang der bliver svaret. To alerts på ordene webshop og magento og een gang på tråden som samlet (fordi jeg følger den).
Det kunne være super fedt om systemet kunne registrere hvilke poster jeg allerede er blevet notificeret om og således kun sender en notifikation ud såfremt jeg ikke allerede har modtaget en notifikation på samme post (dette værende sig alert eller alm opdatering).
Bliv gratis medlem