Jeg kom lige i tanke om en feature, jeg tror kunne være en stor succes. Måske..
En form for "chat-skakt" ude i højre side, hvor man bare lige kan smide en hurtig kommentar. Hvis I ikke er helt med på hvad jeg mener, er det i hvert fald noget de har stor succes med på FCK og Brøndbys fansider: www.sidelinien.dk og http://www.bif-support.dk/sso/forum.php
Man skal være oprettet som bruger, for at se skakten (og jeg stiller gerne mit login til rådighed for Amino, hvis de vil se det i brug)
Fordelen ved dette kan være, at man istedet for at poste et lidt useriøst svar i en tråd, vælger at bruge skakten til at komme ud med det :o) Dermed kan det måske højne debatniveauet en smule. Ikke at jeg synes det er lavt, men der er jo altid plads til forbedring :o)
Hvis det skal have en effekt, skal det ikke nødvendigvis kun være Plus medlemmer der kan bruge den, men alle registrerede brugere.
Som nævnt tror jeg det vil gøre en lille forskel i niveauet i nogle debatter, det har det i hvert fald gjort de to ovennævnte steder.
Edit: Og som en lille ekstra bonus, lærer man hinanden lidt bedre at kende, og kan måske endnu lettere opbygge sit netværk.