Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere Plus features

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

- og så lige en af mine gamle kæpheste nemlig en frivillig CVR/CPR validering  som plusser kan se.

/Søren

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kunne godt tænke mig en mobil version af Amino - om det er muligt eller umuligt, vil jeg lade andre vurdere :-). Men det kunne være fedt at gå på fra mobilen og at man ikke skal scrolle på den til højre side.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:11

Gary Vaynerchuck laver af og til nogle livestreams, hvor han sidder og taler live, og så kan folk ellers skrive deres spørgsmål og følge med i snakken. Kunne det ikke være en service til plus'er, at de kunne få adgang til en livestream med Martin Thorborg, som så dukker op på skærmen i en halv til en hel time hver 14. dag, eller hvornår det nu kunne passe?

Det vil jeg i hvert fald benytte mig af :-)

Hej med dig :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:03

Helle - houseofkids.dk:

at man som plus medlem selv kan vælge om man vil give lov til at nogen abonnerer på ens indlæg.

Det punkt støtter jeg op om.
Det vil være smart hvis man som plus-bruger kunne vælge om folk måtte abonnere på ens indlæg eller ej.
Jeg ved at der er nogle som ikke er aktive herinde, men har en brugerprofil og abonnerer på indlæg. Så kan de passivt sidde og "høste guldkorn" der kommer ind på emailen uden at være en aktiv del af amino.

/Jesper

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:23

Jesper Norbøll:
Jeg ved at der er nogle som ikke er aktive herinde, men har en brugerprofil og abonnerer på indlæg. Så kan de passivt sidde og "høste guldkorn" der kommer ind på emailen uden at være en aktiv del af amino.

Nu er det kun Plus'er der får hele ordlyden i deres mails... ikke-Plus'er får kun et par linjer, og er jo derfor "tvunget" til at komme herind, hvis tråden har fanget deres interesse.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:14

Jeg savner at email funktionen bliver lidt bedre.

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg abonnerer (får en alert) på ordet "webshop" og modtager en mail hver gang nogen skriver dette. 

Problemet er nu bare at hvis de har skrevet det i subjektlinien, så modtager jeg en mail HVER gang nogen svarer, også selvom det ikke interesserer mig. Derfor kunne det være en rigtig fed feature med at man kunne sige "Send IKKE mail ved opdataringer i tråden". Mail alert funktionen skulle så respektere dette.

Ofte når en tråd går amok får man 50-60 mails på noget der slet ikke interesserer mig, og selv med avancerede regler i gmail, er det lidt generende.

I samme boldgade.

Jeg har sat flere keywords op. Ofte svarer jeg også i en tråd hvor jeg også abonnerer på opdateringer via mail. Det kunne være fedt hvis man kun fik mail om en ny post een gang. 

Lad os nu sige at jeg svarede på en post med ordet webshop og Magento (som ja, jeg også modtager alerts på). Så modtager jeg typisk 3 mails hver gang der bliver svaret. To alerts på ordene webshop og magento og een gang på tråden som samlet (fordi jeg følger den).

Det kunne være super fedt om systemet kunne registrere hvilke poster jeg allerede er blevet notificeret om og således kun sender en notifikation ud såfremt jeg ikke allerede har modtaget en notifikation på samme post (dette værende sig alert eller alm opdatering).

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:14

Rasmus Lindgren:

Jeg savner at email funktionen bliver lidt bedre.

Jeg kunne også godt tænke mig, at Amino Alert blev bedre. Hvis man allerede abonnerer på en tråd, så får man en mail med det samme et nyt indlæg kommer. Hvis der så samtidigt er nogle ord, der bliver trickeret, så får man mails om det måske 15 min. senere. Så meget gerne kun én mail omkring samme indlæg.

En geografisk søgning efter Aminioer kunne også være godt. (ligesom den på Boliga)

Mht. mobil brug af Amino, så virker siden ganske fin på min mobil (HTC HD2). Men der er vist nok problemer med at skrive beskeder. Jeg mener, at jeg skulle sende en PB på et tidspunkt, men det virkede ikke fra mobilen. Jeg brugte lang tid på beskeden, men send knappen virkede ikke :-(

Og til slut en super fed Plus feature kunne være flere signaturer. F.eks. at man har 10 signaturer der bliver vist i rotation, så det ikke er samme signatur der kommer under hvert indlæg. Det kunne også være en segmentering ift. hvilken kategori man skriver i. Dvs. at man viser en signatur, når man skriver i affiliate kategorien, og en anden signatur når man skriver i SEO kategorien.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:47

Erik Pilgaard Hejlskov:
Mht. mobil brug af Amino, så virker siden ganske fin på min mobil (HTC HD2). Men der er vist nok problemer med at skrive beskeder. Jeg mener, at jeg skulle sende en PB på et tidspunkt, men det virkede ikke fra mobilen. Jeg brugte lang tid på beskeden, men send knappen virkede ikke :-(

Jeg kan også sagtens få Amino ind på min mobil, men det er ikke en mobil version. Det er hele forummet som den ses på computeren, og på mobilen skal man så scrolle fra side til side for at læse indlæg. Dagbladene har fx. mobil version, hvor man ser nyheder der KUN fylder din mobil skærm ud. Facebook har også forskellige mobile versioner og her er der ingen problemer med at skrive indlæg/kommentarer.

Jeg har selv installeret en mobil version på den ene af mine blogs, så hvis du fra din mobil går ind på http://familietricks.com for du en  mobilside med alt hvad der er nyt og ikke den originale web version.

Så det er dét jeg efterlyser :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:53

Simona - Uniquebook:

Så det er dét jeg efterlyser :-)

Aah ok, det lyder som en god ide Stick out tongue

Dog skal det laves, så alle funktionerne også er tilgængelige i mobilversionen. Eksempelvis har bold.dk en mobilversion, men indholdet her er meget begrænset ift. den almindelige version.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:34

Jeg kom lige i tanke om en feature, jeg tror kunne være en stor succes. Måske..

En form for "chat-skakt" ude i højre side, hvor man bare lige kan smide en hurtig kommentar. Hvis I ikke er helt med på hvad jeg mener, er det i hvert fald noget de har stor succes med på FCK og Brøndbys fansider: www.sidelinien.dk og http://www.bif-support.dk/sso/forum.php 

Man skal være oprettet som bruger, for at se skakten (og jeg stiller gerne mit login til rådighed for Amino, hvis de vil se det i brug)

Fordelen ved dette kan være, at man istedet for at poste et lidt useriøst svar i en tråd, vælger at bruge skakten til at komme ud med det :o) Dermed kan det måske højne debatniveauet en smule. Ikke at jeg synes det er lavt, men der er jo altid plads til forbedring :o)

Hvis det skal have en effekt, skal det ikke nødvendigvis kun være Plus medlemmer der kan bruge den, men alle registrerede brugere.

Som nævnt tror jeg det vil gøre en lille forskel i niveauet i nogle debatter, det har det i hvert fald gjort de to ovennævnte steder. 

Edit: Og som en lille ekstra bonus, lærer man hinanden lidt bedre at kende, og kan måske endnu lettere opbygge sit netværk.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)