Kære Plus'er |
En funktion hvor det bliver muligt at gøre kommentarer fra enkelte brugere usynlige, så den enkelte bruger ikke kan se kommentaren.
Kære Plus'er |
En funktion hvor det bliver muligt at gøre kommentarer fra enkelte brugere usynlige, så den enkelte bruger ikke kan se kommentaren. |
Helt enig!
|
Hej Martin 1. Index over aminoer hvor man kan søge på erhverv, område etc. (plus featuren kunne være man blev mere fremhævet) Jeg ved freelancer gør lidt dette, men et reelt katalog over aminoer ville være bedre i mine øjne. 2. Mulighed for selv at vælge hvilke kategorier, og hvor mange indlæg man vil have vist på forsidelisten(den øverste hvor der i dag vises de nyeste indlæg fra alle kategorier)
|
Du mener vel tråde fra en person... Hvis man fjerner kommentarer, så giver en tråd jo ingen mening... |
Helt enig. Jeg tror ikke en funktion der skjuler indlæg fra en bestemt bruger bliver benyttet særlig længe. Netop fordi trådene så ikke længere vil være sammenhængende. |
De 2 ideer støtter jeg op om... Især ide et, da det vil gøre det 2000 gange nemmere, at finde firmaer i en branche fremfor at søge og lede...
|
at man som plus medlem selv kan vælge om man vil give lov til at nogen abonnerer på ens indlæg. |
Dem støtter jeg også op om, men med et lille twist på 2'eren: Det kunne være cool hvis man kunne vælge rækkefølgen på kategorerne. Evt. ved at trække dem rundt lidt lige som på iGoogle. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Måske en mulighed for at skrive PB'er som en direkte funktion på en tråd - som en slags chat i et nyt vindue. /Søren |