Men der hvor det halter, er når man kommer til synligheden på nettet, det er for mig og se ligesom "hjemmeside folk" ikke rigtig interesser sig eller ved nok omkring synlighed og SEO. Har jeg ret i disse påstande ??? Som håndværker ved vi jo, at der findes mange brancher murer - tømrer - maler - el m.m. Skal man som bygherre have lavet et hus, kan man vælge og tage kontakt med de enkelte faggrupper enkeltvis eller man kan finde en totalleverandør. Men hvordan er det så, hvis man vil have lavet en flot, funktionel hjemmeside, også med stor synlighed på nettet ??? Ja her mener jeg man kommer lidt til kort som opgaveudbyder, det er svært og finde personer, firmaer der behersker det hele (design - grafik - programmering - SEO m.m). Eller er det bare mig der har bind eller andre barrierer for øjnene ??? Findes også disse "multimennesker" derude ? For vi er vel alle enige om, at det hjælper ikke meget og have en flot hjemmeside, hvis den ikke bliver fundet. ??? Ligesom det hjælper vel ikke at have en hjemmeside, der let bliver fundet, men "folk" flygter fra den såsnart de kommer til den ??? Har I nogle bud ??? Hvad gør man mest rationelt som opgavestiller ??? Ib Abildgaard RÅD & MAL |
tror egentlig de fleste efterhånden godt ved at seo er vigtigt og hvad der skal til, det er bare et stort og hårdt arbejde at få gode positioner!