Det er fantantisk så meget hjælp og finde på Amino. Det jeg forstår på din video Thomas rammer også godt i mit tilfælde, altså også i forbindelse med website løsning for et lille firma. Men må ikke den store smarte "oversælgning" i branchen "udør" den unge generation er mere opmærksomme på den del (SEO). Men netop derfor er det meget skuffende og konstarere at ens tidligere resultater er væk som en tyv om natten. "Resultater "jeg selv" mere eller mindre selv havde lavet igennem ca et lille år tid, med inspiration fra www.amino.dk Jeg forventede ved skifte af hjemmeside, at man i den nye situation ville komme til at ligge ligeså godt som i den gamle situation. Jeg har med møje og besvær fået kobleret mig på Google Analytics. Statestik igår: 24 besøg - Afvisningsprocent på 87,5 % Gennemsnitstid på hjemmesiden 4 sek. Vist ikke noget og prale over ??? Jeg har skiftet fra et cms system ved navn SMART WEB og nu over til Word Press, som ellers også skulle være meget SEO venligt. Men holdninger til design, farver m.m. kan konstateres ved starten. Men tilsyneladende ikke SEO, trods det at jeg har fået/selv kopieret den gamle SEO over til det nye. Men det må være programmeringen der ikke er korrekt fra webleverandøren. ??? Derudover har jeg store problemer med det nye e-mail system jeg er blevet påduttet uden varsling i forvejen. Nu ved jeg godt fra andre tråde, at det vil være et problem, at advare imod det pågældende firma her på Amino. Men så kan jeg gøre det på www.trustpilot.dk Jeg lagde ellers opgaven ud på Freelancer på Amino i håbet om kvalificeret bistand og valgte også en "plusser". Men det er åbenbart ikke kvalitetskontrol nok. Så vil jeg håbe at man på Amino for fremtiden veludvikler et evalueringssystem, så disse "klampshuggere" ikke kommer øverst, når fremtide opgaverudbyder skal vælge. Jeg har da heldigvis også indtil nu kun betalt et a conto beløb. Endvidere betingede jeg mig ved opstart at mine gamle placeringer på Google blev opretholdt, og dette er indvidere langt fra indfriet. Jeg ved selvfølgelig ikke hvad fremtiden kan bringe, må håbe på det bedste. Endvidere har jeg det gode forum Amino, som før hart hjulpet mig. Desværre er mit firma lille, ellers ville jeg hyre dig Thomas eller nogle af dine kollegaer/konkurrenter der har fornuftige resulatter bag sig. Ja jeg må konkludere at den visuelle kvalitet (design, farver) ved hjemmesider kan konstateres "let", men den funktionelle kvalitet (programmering, URL m.m.) er det nå som så med. Ligesom vi håndværkere har udfordringer i kvalitet, kan jeg tilslutte mig jeres "opråb" til branchen om at måtte oppe sig, og få udlåste nogle af de brådne kar. Ib Abildgaard RÅD & MAL P.S. Tak endnu engang til jer der bidrog med jeres viden m.m. !!!!! .
|
Hej alle !!!
Jeg glemte denne.
Jeg har altid som håndværker og siger fortsat som håndværker, at man skal kunne lave og afleverer altid et færdigt resultat, som mindst er lige så godt, som en rigtig "god gør det selver".
Derfor har jeg tilmeldt mig denne events fra amino: http://www.amino.dk/events/user/-2147483409_WordPress_kursus_i_København.aspx
Dette menr jeg også diverse hjemmeside "fabrikanter" skulle skrive sig bag øret, og som mindste krav selv beherske nogle af de forskellige elementer, ellers er jeg bange for at mange bare har en hjemmeside uden nogen nytte.
Ib Abildgaard
RÅD & MAL