Ja det ser mystisk ud..... Det eneste jeg umiddelbart kan komme på er at du måske er "kommet til" at trykke lidt på dine egne reklamer..... 400,- er en ganske pæn indtjening, når man tænker på hvor kort tid dit site har være oppe og det forhold at det bare var for at prøve AdSense af, du smed det på..... Sååååå - er der måske røget et par klik afsted, som ikke burde være lavet?
Det er ihvertfald den forklaring der byder sig til....hvis man skal se på din sag helt objektivt....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Måske den diskussion er noget I burde klare over PB.... Det plejer du ellers at være fortaler for...og så har der vist været de Oliveira-diskussioner, der skal være i offentligheden herinde den seneste tid.....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Måske den diskussion er noget I burde klare over PB.... Det plejer du ellers at være fortaler for...og så har der vist været de Oliveira-diskussioner, der skal være i offentligheden herinde den seneste tid.....
Næh. Så burde du vel også have sendt mig en PB istedet for at skrive det her? Jeg har aldrig advokeret for, at forummet eller verden skal være HELT firkantet. Det er først når diskussionen er på vej til at udmønte sig i trusler, at jeg beder folk som Tekstforfatter Thomas om at sende mig en PB.
Så burde du vel også have sendt mig en PB istedet for at skrive det her?
Jeg skrev det her så folk der ellers kunne finde på at svare på dit indlæg også kunne se det.... Ikke at jeg skal bestemme hvad folk skriver om. Men dit indlæg havde intet at gøre med AdSense og kunne nemt starte en længere diskussion om Thomas.... Hvilket jeg synes ville være en skam, for han har været diskuteret ad nauseam den seneste tid...
Så hvis du vil bitche mere over Thomas skal du da være velkommen til at smide nogle PM'er afsted.... Jeg beder bare pænt om vi forsøger at holde den til AdSense her - for det er et interessant emne.
Så tilbage on topic:
Hvad siger du til det Thomas? Lyder mit gæt som en mulighed?
Hvis du blankt kan afvise det har noget at gøre med ugyldig klikaktivitet vil det jo være interessant for rigtigt mange herinde, hvis vi kan få afklaret problemet.
Men som sagt er mit umiddelbare bud altså, at der er røget nogle uheldige klik afsted.... De kan for så vidt også komme fra velmenende sjæle, der ville støtte dit site. Men summa summarum er at mit gæt er at Google har registreret en utilfredsstillende klikaktivitet (f.eks. mange klik fra samme IP).....
Hvad siger du til det Thomas? Lyder mit gæt som en mulighed?
Hvis du blankt kan afvise det har noget at gøre med ugyldig klikaktivitet vil det jo være interessant for rigtigt mange herinde, hvis vi kan få afklaret problemet.
Men som sagt er mit umiddelbare bud altså, at der er røget nogle uheldige klik afsted.... De kan for så vidt også komme fra velmenende sjæle, der ville støtte dit site. Men summa summarum er at mit gæt er at Google har registreret en utilfredsstillende klikaktivitet (f.eks. mange klik fra samme IP).....
Jeg har ikke selv klikket på annoncerne - så det er lidt underligt.
Men hvad så med de klik du har fået... Har du nogen statistik på dem?
Jeg må indrømme vi er ude i noget jeg ikke ved det store om. Men jeg er 99.9% sikker på Google også tager højde for svindel via forskellige IP-adresser.... Dvs. spørgsmålet er om du har bemærket noget "mistænkeligt" i klikaktiviteten? Det kunne f.eks. være mange klik fra samme bruger eller mange klik over korte perioder?
Som sagt er jeg ikke ekspert.... Men den slags er noget jeg antager Google slår ret hårdt ned på....
Men hvad så med de klik du har fået... Har du nogen statistik på dem?
Jeg må indrømme vi er ude i noget jeg ikke ved det store om. Men jeg er 99.9% sikker på Google også tager højde for svindel via forskellige IP-adresser.... Dvs. spørgsmålet er om du har bemærket noget "mistænkeligt" i klikaktiviteten? Det kunne f.eks. være mange klik fra samme bruger eller mange klik over korte perioder?
Som sagt er jeg ikke ekspert.... Men den slags er noget jeg antager Google slår ret hårdt ned på....
Jeg har ikke statistik på hvem der har klikket, altså om det er fra den samme IP-adresse, og dagene har været meget forskellige med klik, nogen dage med 0-2 klik og andre med op mod 6-10.
Det behøver ikke være klik fra din hjemme-IP der forårsager problemet. Kan du sige dig helt fri for f.eks. at have ladet kammeraterne vide, de gerne lige må give et klik eller to i pausen på skolen?
Familie og venner uden den forretningsmæssige indsigt, kan også have en tendens til, at gerne ville "hjælpe" dig, når de har forstået det basale koncept at du tjener penge på at folk klikker på dine annoncer - hvis altså ikke du slår det fast med syvtommersøm at du ikke er interesseret i det.
Ja faktisk kan der endda være nogen der bevidst har chikaneret dig, ved at klikke på dine annoncer.
Jeg tror Fama har ret i at det er den mest sandsynlige årsag.
Det behøver ikke være klik fra din hjemme-IP der forårsager problemet. Kan du sige dig helt fri for f.eks. at have ladet kammeraterne vide, de gerne lige må give et klik eller to i pausen på skolen?
Familie og venner uden den forretningsmæssige indsigt, kan også have en tendens til, at gerne ville "hjælpe" dig, når de har forstået det basale koncept at du tjener penge på at folk klikker på dine annoncer - hvis altså ikke du slår det fast med syvtommersøm at du ikke er interesseret i det.
Ja faktisk kan der endda være nogen der bevidst har chikaneret dig, ved at klikke på dine annoncer.
Jeg tror Fama har ret i at det er den mest sandsynlige årsag.
Jeg er uvidende om min familie, venner m.m. har gjort det. Det kan jo godt være fordi de ville ''hjælpe'' men der er kun klikket igennemsnit 2-3 gange pr. dag. Så jeg ved det ikke?