Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense virker ikke hos mig??

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder underligt. Har de ikke noget support af en art du kan kontakte ? Smile

:o) 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror i høj grad det hænger sammen med det indhold der er på de sider du har valgt at ligge AdSense på. Som det blev nævnt tidligere er der meget få at dem der besøger sider der er interesseret i at købe noget. Annoncørerne få derfor reelt ikke noget ud af det de betaler for deres klik. Personligt mener jeg at masser af originalt kvalitets indhold er vejen frem.

Et par tips til dem som vil prøve at starte med AdSense i dag:

• Sørg for at have en ordenlig bunke indhold (kvalitets artikler) på dit site. Skriv inden for et emne hvor brugerne har interesse i at købe noget. Ansøg først til AdSense programmet når du har minimum 20-30 artikler online
  • Gå på listefødder med hensyn til din side, undgå at nævne din side til venner, bekendte og familie så de ikke klikker på dine annoncer for at gøre dig en tjeneste (de gør jo i virkeligheden det modsatte)
  • Klik ALDRIG på dine egne annoncer, heller ikke bare for at teste om de virker. Har du så lidt brugere at du selv føler nød til at klikke for at teste om de virker, så har du ikke nok besøgende. Skriv flere artikler og arbejd på at forbedre din sides placeringer i Google.
  • Vær opmærksom på at hvor dine besøgende kommer fra. Sørg for de er fra gode kvalitets kilder - Dårlige klik der ikke konvertere er ikke i AdSense programmets interessere. Besøgende fra søgeresultater er de bedste til AdSense (og næste alt andet i øvrigt :-))
  • Opfordre ALDRIG dine brugere til at klikke på dine annoncer, medmindre du da ønsker at få din AdSense konto lukket hurtigst muligt...
  • Sæt evt. tracking op i starten så du kan holde øje med hvem der klikker, kommer der mange klik fra samme IP så fjern annoncerne og prøv at finde ud af hvad der sker, før du sætter dem på igen. De tracking data du indsamler kan også bruges til at bevise din uskyld overfor Google såfremt din konto skulle blive suspenderet.

Håber nogle er af jer kan bruge disse tip til noget - hvis bare en konto mindre bliver lukket, så er mit mål med dette indlæg nået. Ha' en super dag  Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:52

switch:
Jeg tror i høj grad det hænger sammen med det indhold der er på de sider du har valgt at ligge AdSense på. Som det blev nævnt tidligere er der meget få at dem der besøger sider der er interesseret i at købe noget. Annoncørerne få derfor reelt ikke noget ud af det de betaler for deres klik. Personligt mener jeg at masser af originalt kvalitets indhold er vejen frem.

Ja der tror jeg du har fat i det rigtige, mange tak for dit indlæg. 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)