Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS regnskab uden revisorpåtegning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Nogen der kan hjælpe, jeg vil rigtig gerne se et officielt regnskab uden revisorpåtegning.

Nogle der kan hjælpe med nogle navne jeg kan søge på hos E&S, så jeg kan se hvordan de ser ud når der ikke er revisorpligt.

I må gerne sende det pr. mail til mig: lk@kaltoftsbogholderi.dk

Mvh. Laila

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ikke klar over om du kan. I hvert fald ikke et ApS uden revisorpåtegning. Du kan nok godt finde nogle regnskaber fra I/S'er for der er ikke altid krav om at få regnskabet revideret.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Naturligvis kan du finde et ApS uden revisor påtegning. Det er lovligt at fravælge revision for ApS med omsætning op til 3 mio. men det ved du selvfølgelig udmærket, der var bare en amino der fejlagtig skrev at det ikke kunne lade sig gøre at finde et Aps uden revisions påtegning.

Vi har flere ApS som kunder hvor revision er fravalgt. Men principielt udleverer vi ikke regnskaberne.

Der må være virksomhedsejere her på Amino som du kan få et regnskab fra.

Men se dig nu godt for, det er ikke alle der har et korrekt udarbejdet regnskab, viser min erfaring.

 

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Mikkelsen, Nr1:

Hej.

Naturligvis kan du finde et ApS uden revisor påtegning. Det er lovligt at fravælge revision for ApS med omsætning op til 3 mio. men det ved du selvfølgelig udmærket, der var bare en amino der fejlagtig skrev at det ikke kunne lade sig gøre at finde et Aps uden revisions påtegning.

Vi har flere ApS som kunder hvor revision er fravalgt. Men principielt udleverer vi ikke regnskaberne.

Der må være virksomhedsejere her på Amino som du kan få et regnskab fra.

Men se dig nu godt for, det er ikke alle der har et korrekt udarbejdet regnskab, viser min erfaring.

 

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Det vidste jeg faktisk ikke, hvad med offentliggøring af regnskab for ApS, kan man også undlade dette hvis man har en omsætning på under 3 mil.?

Jeg synes bare at erindre at når man registrerer et ApS, skal man angive kontaktinformationer til sin revisor, så jeg troede at det var et krav.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Selvom der ikke er revision på, skal regnskaberne indsendes til EogS og bliver offentligtgjort.

Regnskaberne skal naturligvis opfylde lovgivningen.......hvis de ikke gør det, blive de kasseret af

EogS.

MvH

Peter 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

jeg var vist ikke helt klar i mælet. Du har naturligvis ret i at lovgivningen skal være opfyldt og at det kontrolleres af eogs.

Det jeg mente var at der er stor forskel på lovgivningens mindste krav og så et retvisende regnskab.

Håber vi er enige.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå....årsregnskabsloven mv. skal vel under alle omstændigheder overholdes.

Ved så ikke, hvor du har din erfaring fra........!

Du siger dermed faktisk, at EogS sover i timen?

MvH

Peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
Du siger dermed faktisk, at EogS sover i timen?

Gør de ikke det?

Et system baseret på stikprøvekontrol giver god mulighed for at fejl smutter igennem. Var det ikke i  maj måned at de opdagede at en række ikke godkendte revisorer havde afgivet erklæringer.

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo...det er muligt Henrik!

Men sålænge EogS ikke har anmærkninger til et indleveret regnskab uden reivisionspåtegning,

må man da alt andet lige forudsætte, at regnskabet er i orden.

MvH

Peter

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)