Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hold øje med dine konkurrenter og leverandører - 30% julerabat

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ved du om dine konkurrenter har ændret deres priser eller kører et knald-tilbud du bare matche?
Ved du om dine leverandører lige har annonceret et godt tilbud?
Ved du om dit website er blevet hacket?
Ved du om din bestillingsside virker lige nu?

Nej?  - det burde du. Du bør holde øje med dine konkurrenters hjemmesider, og ikke mindst din egen.

Hvorfor ikke bruge et værktøj der kan automatisere denne opgave? Det er et nyt dansk produkt der kan hjælpe dig med det:  UpdatePatrol. Registrer de sider du ønsker at overvåge i programmet, og det vil checke det med et interval du angiver. Når det finder ændringer i siden bliver du notificeret. Du kan læse siderne direkte i programmet med ændringerne fremhævet så du lynhurtigt kan se hvad der er sket på siden.

Jeg har et godt juletilbud til dig . Hvis du køber inden 24. December får du 25% Amino-julerabat, også på flerbrugerlicenser! Indtast rabatkoden (Coupon Code) "AMINO" (uden anførselstegn) på bestillingssiden.

Se programmet her: UpdatePatrol

Venlig hilsen

Brian Rasmusson
 Bitberry Software

Do you know if your web site has been hacked?
 Do you keep an eye on your competitors?
 No? You should. Your automated solution is here:
 http://www.updatepatrol.com

Tilmeldt 1. Jul 05
Skrevet kl. 13:50
Hvis du køber inden 24. December får du 25% Amino-julerabat

og når jeg skriver 30% i overskriften så mener jeg selvfølgelig 30%, ikke 25%

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:25
Det lyder lige til, at være et program jeg har brug for.

Tror lige jeg prøver den gratis version og ser om det kan det jeg skal bruge det til.

Hvis jeg nu ønsker at følge 3 undersider på en side, kan det så lade sig gøre?

Hvor mange sider+undersider kan man have med i programmet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Lyder også som noget jeg har haft brug for førhen :)

Tilmeldt 1. Jul 05
Skrevet kl. 15:17
Dato: 08-12-2006 14:24:32
Forfatter: Konne

Der er ingen begrænsning på hvor mange sider man kan have i programmet, jeg har eksempler på brugere med over 4000 sider.

Du skal tilføje hver enkelt side (link) du vil checke, så om det er undersider, forsider eller bagsider er ligegyldigt . Programmet har endnu ikke indbygget "crawler" information hvor det selv tilføjer nye sider det finder på en side, men det kommer på et tidspunkt i en Pro udgave.

mvh
Brian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:03
Dato: 08-12-2006 15:16:53
Forfatter: Brian Rasmusson
Dato: 08-12-2006 14:24:32
Forfatter: Konne

Der er ingen begrænsning på hvor mange sider man kan have i programmet, jeg har eksempler på brugere med over 4000 sider.

Du skal tilføje hver enkelt side (link) du vil checke, så om det er undersider, forsider eller bagsider er ligegyldigt . Programmet har endnu ikke indbygget ''crawler'' information hvor det selv tilføjer nye sider det finder på en side, men det kommer på et tidspunkt i en Pro udgave.

mvh
Brian
Hvornår ca. regner Du med at Proudgaven kommer?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:28
jeg tænkte på, kan det virkelig passe at det kun er et engangs beløb ? altså de 50 $ eller har jeg overset noget ?

det er ligemeget, havde ikke set det med at den ikke havde crawler ... venter til pro udgaven bliver lavet.

Tilmeldt 1. Jul 05
Skrevet kl. 21:34
Dimitri: Den kommer nok tidligst næste sommer. Jeg har et par andre ting der skal tilføjes før den funktionalitet du efterspørger.

Magle: Ja, det er et engangsbeløb. Du køber programmet som ethvert andet, og du får gratis opdateringer (også  nye major releases) i et år med oven i hatten. Derefter koster det et mindre beløb at købe endnu et års opdateringer, men det er ikke et krav, kun hvis du vil have de nye features der laves. Den udgave du køber bliver ved med at virke ''for evigt''. Jeg er da interesseret i at høre om du synes jeg sælger det for billigt? Jeg har nemlig overvejet at justere lidt på prisen

mvh
Brian

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:46
jeg syntes prisen er fair, nu når folk selv skal sidde og intaste undersider, ved en pro udgave kan du sagtens gange prisen et par gange.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:54
Som magle siger, synes jeg prisen er OK for denne udgave, hvor kunden selv skal sidde og indtaste alle undersiderne... Jeg har lige hentet prøveudgaven, og jeg kan se at jeg har mange nætter foran mig :)
Hvis Du får brygget en udgave sammen der selv kan finde alle undersider og holde øje med dem, kun ved at kunden indtaster indexsiden, ville jeg personligt være villig til at betale et sted mellem 995,- og 1.995,- DKK.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)