Ved du om dine konkurrenter har ændret deres priser eller kører et knald-tilbud du bare må matche? Ved du om dine leverandører lige har annonceret et godt tilbud? Ved du om dit website er blevet hacket? Ved du om din bestillingsside virker lige nu?
Nej? - det burde du. Du bør holde øje med dine konkurrenters hjemmesider, og ikke mindst din egen.
Hvorfor ikke bruge et værktøj der kan automatisere denne opgave? Det er et nyt dansk produkt der kan hjælpe dig med det: UpdatePatrol. Registrer de sider du ønsker at overvåge i programmet, og det vil checke det med et interval du angiver. Når det finder ændringer i siden bliver du notificeret. Du kan læse siderne direkte i programmet med ændringerne fremhævet så du lynhurtigt kan se hvad der er sket på siden.
Jeg har et godt juletilbud til dig . Hvis du køber inden 24. December får du 25% Amino-julerabat, også på flerbrugerlicenser! Indtast rabatkoden (Coupon Code) "AMINO" (uden anførselstegn) på bestillingssiden.
Do you know if your web site has been hacked? Do you keep an eye on your competitors? No? You should. Your automated solution is here: http://www.updatepatrol.com
Hvis jeg nu ønsker at følge 3 undersider på en side, kan det så lade sig gøre?
Hvor mange sider+undersider kan man have med i programmet?
Der er ingen begrænsning på hvor mange sider man kan have i programmet, jeg har eksempler på brugere med over 4000 sider.
Du skal tilføje hver enkelt side (link) du vil checke, så om det er undersider, forsider eller bagsider er ligegyldigt . Programmet har endnu ikke indbygget "crawler" information hvor det selv tilføjer nye sider det finder på en side, men det kommer på et tidspunkt i en Pro udgave.
Dato: 08-12-2006 15:16:53 Forfatter: Brian Rasmusson
Dato: 08-12-2006 14:24:32 Forfatter: Konne
Hvis jeg nu ønsker at følge 3 undersider på en side, kan det så lade sig gøre?
Hvor mange sider+undersider kan man have med i programmet?
Der er ingen begrænsning på hvor mange sider man kan have i programmet, jeg har eksempler på brugere med over 4000 sider.
Du skal tilføje hver enkelt side (link) du vil checke, så om det er undersider, forsider eller bagsider er ligegyldigt . Programmet har endnu ikke indbygget ''crawler'' information hvor det selv tilføjer nye sider det finder på en side, men det kommer på et tidspunkt i en Pro udgave.
mvh Brian Hvornår ca. regner Du med at Proudgaven kommer?
Dimitri: Den kommer nok tidligst næste sommer. Jeg har et par andre ting der skal tilføjes før den funktionalitet du efterspørger.
Magle: Ja, det er et engangsbeløb. Du køber programmet som ethvert andet, og du får gratis opdateringer (også nye major releases) i et år med oven i hatten. Derefter koster det et mindre beløb at købe endnu et års opdateringer, men det er ikke et krav, kun hvis du vil have de nye features der laves. Den udgave du køber bliver ved med at virke ''for evigt''. Jeg er da interesseret i at høre om du synes jeg sælger det for billigt? Jeg har nemlig overvejet at justere lidt på prisen
Som magle siger, synes jeg prisen er OK for denne udgave, hvor kunden selv skal sidde og indtaste alle undersiderne... Jeg har lige hentet prøveudgaven, og jeg kan se at jeg har mange nætter foran mig :) Hvis Du får brygget en udgave sammen der selv kan finde alle undersider og holde øje med dem, kun ved at kunden indtaster indexsiden, ville jeg personligt være villig til at betale et sted mellem 995,- og 1.995,- DKK.