![]() ![]() |
Jeg skal også nok købe den.
Der er ikke andet for, at du må lave den mellem jul og nytår, så den er klar 1/1-07 eller 3/1-07 (skal lige blive ædru) men så heller ikke senere.

![]() ![]() |
Jeg skal også nok købe den. Der er ikke andet for, at du må lave den mellem jul og nytår, så den er klar 1/1-07 eller 3/1-07 (skal lige blive ædru) men så heller ikke senere. ![]() |
![]() Jeg har som sagt lige et par andre lækre ting der skal tilføjes først, men forhåbentlig tager det ikke mere end et par måneder. mvh Brian |
Skal vi sige en måned? |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Det går planmæssigt fremad. Første udgave af en "browser recorder" der kan "optage" hvad du laver på en hjemmeside er klar. Den kan f.eks. optage web form logins, link click, udfyldning af søgefelter mv. så du kan monitorere nogle ret komplekse ting. Jeg ved godt at det ikke er den feature du venter på, men jeg holder mig altså til planen ![]() |
Er planen stadig at den er klar til sommer? |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Absolut, og forhåbentlig også før, men jeg må hellere passe på med at love for meget i et offentligt forum ![]() |
Ligeså gør jeg, så jeg håber at du lige gider smide et indlæg herinde eller sende mig en pm når du er klar med pro udgaven. |