Jeg har netop i dag snakket med E&S - Både deres "selskab-support" og en special konsulent vedr. SMBA. Fra deres side er der ikke nogen speciel indsats ift. SMBA - Men derfor kan SKAT godt være ekstra opmærksomme - men da jeg skal drive en lille lovlig butik, har jeg ingen problemer med det.. Men både 1 og 2 person i E&S fremhæver at banker måske er lidt forbeholdne i at låne penge til SMBA? - Det er deres eneste "råd" - De forstår IKKE hvorfor det er blevet så forbudt at snakke SMBA når det er for at hjælpe folk som os!! - Jeg har nogle helt specifikke ønsker og krav som SMBA løser - og ved at stifte ApS ejet af SMBA opnår jeg fuld anonymitet hele vejen igennem :) . Og de 4 årlige fakturaer mellem drift og holding (patent licens aftale mellem holding og drift - Imatterielle rettigheder ligger i SMBA), er der ingen grund til at brue en revisior til at holde styr på! :) Jeg kan oprette driftselskaber i andre lande som skattefrit kan flytte udbytte i mit SMBA (jeg ha patent licens aftale for 15 EU lande) - Så derfor :) Jeg synes der er iidt unødig frygt for SMBA fra din side? :) Kan ikke se hvorfor jeg skulle lave 2 x ApS hvis det er en ulempe for min aktuelle situation, hvor en SMBA holding, ApS drift faktisk løser alle "problemer" :) Men igen.. Hvis du har erfaring med ulemper vedr. SMBA hører jeg meget gerne om dem :) Tak for input alle sammen!
|
Hej Anders - Lyder godt med assistance til oprettelsen - Jeg fanger dig på mail (Nr1)
M