Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudseren med for mange kunder

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en "luksusproblem". Jeg er nemlig i den situation at jeg har fået lavet utrolig meget positiv reklame for mit vinduespudserfirma, jeg har dog fået så meget at lave at jeg er nødsaget til at sælge nogle af mine opgaver videre til andre. Jeg kunne jo godt selv tænke mig at tage dem, men problemet er at jeg ikke har tid fordi jeg har et normalt job i en stor virksomhed.

Hvad skal jeg gøre..? Jeg vil jo gerne at vinduespudsningen kunne blive min levevej, og kun skulle tænke på det.

Skal jeg evt. prøve at snakke med min leder ang. at få fri evt. hver anden fredag for at tage egne kunder, og så med tiden få flere og flere dage som vinduespudser....!?!?!? Og hvordan vil min leder tage det at jeg evt. vil have fri..?

Han ved godt jeg har et bijob som pudser, men han ved bestemt ikke at det går så godt som det gør pt.

// Kenneth Popp
/ / KPuds Vinduespolering

K

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:19

Umiddelbart er det et forsøg værd at tage en snak med chefen. Hvis du er god nok, ser han nok hellere at du arbejder 1 dag mindre, end at du er nødsaget til at sige op Wink

Hvis du har den rette iværksætter ånd (som jeg helt sikkert ikke selv har endnu), så tager du chancen, hvis du kan vurdere at det godt kan blive en levevej, hvis du beskæftiger dig med det på fuld tid.

Alternativt kan du måske ansætte en studerende til at hjælpe dig med opgaverne i starten?

Men tillykke med successen og held og lykke med fremtiden Smile

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:21

Hej Kenneth,

Det er faktisk en meget aktuel problemstilling du bringer på banen - jeg tror vi er mange iværksættere som går med de tanker og "problemer".

Jeg ville prøve, at kigge på hvor langt du har igen for at du kan leve 100% af din egen virksomhed. Prøv at kigge på hvor stor en omsætning du skal have for at det kan dække alle dine omkostninger - og om du eventuelt kan skære lidt ned på omkostningerne, for at komme hurtigere i gang :)

Jeg tror det er vigtigt at fastlægge nogle mål - f.eks når jeg har 25.000 i omsætning om måneden, SÅ går jeg fuldtid! - eller hvad der nu skal til for at du kan leve.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:29

Hmmm du arbejder fuldtid som vinduspudser. Mon ikke din leder vil mistænke dig for at stjæle hans kunder ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 22:30

Pt. har jeg slet ikke nok til at kunne leve 100% af det, men også derfor jeg ville åbne op for det stille og roligt hvis det kan lade sig gøre med min leders hjælp. 

Pt. tjener jeg +6.000 kr. hver måned. Ikke MEGET men det er alligevel en del da ALT foregår efter jobbet.

K

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 22:31

Feedback:

Hmmm du arbejder fuldtid som vinduspudser. Mon ikke din leder vil mistænke dig for at stjæle hans kunder ?

Nej det gør jeg ikke. Jeg er i en driftafd. i et stort firma. Så det vil ikke være noget problem....!

K

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:37

Få en ansat. Skulle være muligt til overkommelige penge i disse tider :-) Tænk i vækst.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:37

KPuds.dk:
jeg har dog fået så meget at lave at jeg er nødsaget til at sælge nogle af mine opgaver videre til andre

Jeg ved ærligt talt ikke hvordan den slags fungerer.... Men kunne man ikke være fræk at foreslå netop det kunne blive din levevej?

Hvis du er skidegod til at skaffe kunder og lave markedsføring.... Hvorfor så ikke forsøge at tjene dine penge af den vej? Fordelen er jo at du kan køre det ved siden af dit fuldtidsarbejde, uden du behøver tage fri..... og lur mig om der ikke er mange vinduespudsere (eksisterende og folk med drømmen om at starte op) der gerne ville købe kunder af dig...istedet for selv at stå for reklamen.

Det er godt nok et projekt med helt andre udfordringer.... Men jeg tror potentialet er der - også for vækst, da der er mange muligheder for vækst....du kunne jo f.eks. også begynde at formidle andre rengøringsopgaver....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:40

KPuds.dk:

Hej Amino.

Jeg har en "luksusproblem". Jeg er nemlig i den situation at jeg har fået lavet utrolig meget positiv reklame for mit vinduespudserfirma, jeg har dog fået så meget at lave at jeg er nødsaget til at sælge nogle af mine opgaver videre til andre. Jeg kunne jo godt selv tænke mig at tage dem, men problemet er at jeg ikke har tid fordi jeg har et normalt job i en stor virksomhed.

Hvad skal jeg gøre..? Jeg vil jo gerne at vinduespudsningen kunne blive min levevej, og kun skulle tænke på det.

Skal jeg evt. prøve at snakke med min leder ang. at få fri evt. hver anden fredag for at tage egne kunder, og så med tiden få flere og flere dage som vinduespudser....!?!?!? Og hvordan vil min leder tage det at jeg evt. vil have fri..?

Han ved godt jeg har et bijob som pudser, men han ved bestemt ikke at det går så godt som det gør pt.

// Kenneth Popp
/ / KPuds Vinduespolering

Davs.

Såvidt jeg erindre så er du ny i faget - så jeg kom til at tænke om grunden ( eller den væstentlige ) til dine ekstra ordre ikke skyldte det gode sommervejr hvor cafaer / butikker o.s.v gerne vil bruge penge på at få flotte og rene vinduer - det vel og bemærket også i denne stund at cafer tjener de fleste af deres penge, så de har nok råd til lidt mere 'bling-bling'.

Jeg syntes at det er surt for dig hvis du siger dit faste job op ( som egentligt er dine hovedindtægt nu ) - og tror at du kan leve af dit vinduespudsningsfirma - for hånden på hjertet . hvordan tror du selv fremtiden ser ud til November til Februar?

Det syntes jeg lige du skal have med i dine beregninger!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 22:43

Fama:

KPuds.dk:
jeg har dog fået så meget at lave at jeg er nødsaget til at sælge nogle af mine opgaver videre til andre

Jeg ved ærligt talt ikke hvordan den slags fungerer.... Men kunne man ikke være fræk at foreslå netop det kunne blive din levevej?

Hvis du er skidegod til at skaffe kunder og lave markedsføring.... Hvorfor så ikke forsøge at tjene dine penge af den vej? Fordelen er jo at du kan køre det ved siden af dit fuldtidsarbejde, uden du behøver tage fri..... og lur mig om der ikke er mange vinduespudsere (eksisterende og folk med drømmen om at starte op) der gerne ville købe kunder af dig...istedet for selv at stå for reklamen.

Det er godt nok et projekt med helt andre udfordringer.... Men jeg tror potentialet er der - også for vækst, da der er mange muligheder for vækst....du kunne jo f.eks. også begynde at formidle andre rengøringsopgaver....

Det er da en mulighed, men jeg brænder nu mere for at komme ud og tage fat - ikke blot sidde ved min computer og finde kunder for andre, selvom det også kan være en måde at tjene penge på.

Tror jeg har været utrolig heldig ved at ramme rigtig med min markedsføring på det rette tidspunkt og det rette sted. Pt. søger jeg flere alm. parcelhuse i mit område (Ballerup, Skovlunde, Herlev mfl.)

K

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)