Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en service virksomhed med ca. 40 ansatte, omsætning 10-20 mil. fra 2007 og søger en seriøs investor, nogen der ved hvor man kan finde sådan en?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:54

Det kommer helt an på hvad din virksomhed beskæftiger sig med. Der er rigtig mange folk som ser det via Amino - så du kunne jo fortælle noget mere om din virksomhed - måske kan det give en investor?

Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 22:15

Selvfølgelig! Big Smile Vi laver alt slags elektronik, TV, PC, NB - hotline og lager. Jeg kan desværre ikke komme med så mange oplysninger medmindre det er til en seriøs invester eller ny partner.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:16

Det er bare meget svært at hjælpe, når man ikke kan spore sig ind på hvem der kunne have interesse ;-)

Du må selv igang med at lave materiale - og screene efter en investor du kan sende det til.

Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 22:25

Jeg har masser af materiale samt forsøgt i banker osv. Desværre har min virksomhed (da den er i vækst) brug for en invester og ikke så meget støj. Derfor er jeg lidt blank med oplysninger - det er blot svært at finde en der er villig til at indgå i et samarbejde da jeg ikke har meget tid tilovers til at reklamere for firmaet eller lyst til at være frembrusende men heller neutral. Derfor søger jeg en invester som kender til service og support indenfor elektronik/service branchen. :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)