Nu ved jeg godt, at HB i bund og grund er selvdetruerende uinteressant.
Men dog synes jeg at bemærke noget i Clausens nye film (Kan ikke huske titlen). Men jeg vil da æde min gamle hat på, at det var den kære HB jeg kunne se i traileren der kører på tv.
Så jeg kan sidde og spørge mig selv lidt om, hvad han egentlig får ud af alle de tvivlsomme ting han har kastet sig selv og andre ud i. - Svaret er jo, at manden åbenbart høster en masse
PR og hvis resultatet er, at han pludselig skal til at optræde på danske film... Jamen for h****** da - det beviser jo bare at Simon Spies har ret da han sagde; at selv dårlig reklame er reklame trods alt.
Nu vil jeg ikke overdrive eller puste noget op. Men virker det ikke som om, at HB er ved at få bygget sig lidt af en succeshistorie på uigennemskuelige fiduser og dårlig omtale? - Der må jo være penge i det og jeg fristes til at sige; at de hvis de 100 mennesker som han personligt vil træne kommer i lære som Henrik Bruhn... Så bliver vi jo snart overrendt af Bruhne kloner - som hvis originalen ikke var mere end nok.
Han har simpelthen fået for meget opmærksomhed og nu slipper vi formegentlig aldrig af med ham.
Nogen bør påpege overfor ham, at der er et nyt og spændende
marked Nord Korea, som han kan kaste sig over.
Men en kompliment til manden må være. At det sgu da er utroligt at han kan blive ved.
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor han ikke bruger den energi og ildhu på, at skabe en respektabel forretning omkring sig selv. - Jeg tror nemlig ikke at Henrik Bruhn er uintelligent som sådan. Jeg er sikker på, at det kræver hjerne og finesse at danse hans dans igennem tornekrattet og slippe fra det uden nogen skrammer.
MEN! Bortset fra det, så driver HB en MLM forretning i Skjulte-Skatte/Forbrugerpenge indtil modsat er bevist.
Mvh.
James