Hejsa Alle Tusind tak for jeres svar. Tobias Hyldeborg :Pt, har vi kontakt til en mindre hollandsk Dropshipper af mobiler(som muligvis udvider til Danmark), men det er bla Asiatiske mobiler, dvs mini iphones, blackberry, og andre modeller af asiatisk kvalitet. Jeg kan formidle kontakten videre hvis det har interesse. Andre vilkår ville være hvis det ku accepteres med en max 10 dages levering at dropshippe mobiltelefoner herfra da jeg har kontakter til dette. Vi kan kigge ind i disse områder, "Møbler, havemøbler og belysning" men jo mere specifik du kan være desto nemmere vil det være at finde en fælles løsning. textiler og tøj / mode: Jeg ville anbefale dig at tage fat i evt nogle kinesiske sourcing firmaer og høre om du evt ikke ku lave en aftale med dem, jeg har en kontakt til en fabrik den sourcer herude og selv har fabrikation af tøj, Så har du billeder eller lignende kan det produceres individuelt og afsendes individuelt. Hans Primære fokus er kostumer og special designs. Ellers er en anden mulighed mht tøj at få produceret en shipment herude (har kontakt til en anden fabrik af tshirts,shorts og lignende) Men jeg skal bruge nogle specifikationer på hvad der behøves. Køkkenudstyr, så mener du knive, gafler, rørepinde, spisepinde, tallerkener og gryder og pander eller har du noget specifikt i tankerne? Utrolig spændende, hvilket omfang af disse produkter "tegneredskaber og portfoliemapper" havde du i tankerne, har du salgskanaler til dette allrede? Kontakt mig gerne på ta@thomasandreasen.dk og vi kan evt tage en snak omkring hva du mangler og eller leder efter. Vi har desværre ikke store fokus på hårvoks pt, men hvis du har salgskanal til det kan det godt fremskaffes. Pt har vi ikke noget stående på lager i danmark men hva har du i tankerne mht Køkkenudstyr noget specifikt? We currently are supplying a distributor in Finland with , eyelashes, fake nails, and extensions for beauty salons. Let us know what youre looking for and we can have a chat. Godt spørgsmål, altså normalt når vi har sat os ned og lavet en aftale ang nogle produkter så vil dagen fra vores kontrakt starter ca være max 4 dages leveringstid normalt 2-3 dage. Afhængig af produkt og den aftale der bliver indgået individuelt med distributøren. Jeg har en amerikansk tøj designer der har lavet nogle punk tshirt designs(tema), jeg kan sende dig nogle billeder hvis det har interesse. Fordi så kunne jeg få det sourcet herude gennem mine kontakter og så ku vi snildt sætte en dropshipping aftale op sammen.
Glæder mig til at høre fra jer alle. Hav en dejlig dag Mvh
|
Kendte brands er det nemmeste at sælge, men sekundært noget nyt og innovativt.