Jeg har ingen problemer med, at du ser en anden Thomas T., end jeg gør. At jeg synes, at det er sjovt at skrive "Husk nu at give mig minus-karamapoint" skyldes udelukkende, at jeg vælger at pointere det latterlige ved systemet og hykleriet og misbruget omkring det. Hvilket du er et slående eksempel på. Og så er jeg i øvrigt fløjtende ligeglad med om det er Martin Thorborgs talkshow. Hvis man "rådgiver" andre (læs:mig), så må man også efterleve sine egne råd. Dybest set er jeg sgu da ligeglad med om han reagerer, som han gør, men når han selv skriver et indlæg, som river op i en gammel "debat", hvor han prøver at få det til at se ud som om, at pointsystemet har haft en positiv virkning på mig, så giver jeg naturligvis et ærligt og sandfærdigt svar. Jeg skriver, hvad jeg føler for uden at frygte minuspoint, og det bærer mine indlæg i denne tråd også præg af. Og så har jeg i øvrigt ikke beklaget mig over forskelsbehandling her på amino. Det var en kommentar til Thorborgs hykleriske anskuelse af mine gamle indlæg på amino for LÆNGE siden. Jeg har fået et fint netværk igennem amino og skabt nogle solide samarbejder. Jeg har det fint med amino, og de fleste herinde, bare ikke dig og nogle ganske få andre. Thomas |
TT Tekstforfatter:Jeg har det fint med amino, og de fleste herinde, bare ikke dig og nogle ganske få andre.
Det er stærke følelser at have for en person man aldrig har mødt. Jeg bryder mig heller ikke specielt meget om din adfærd herinde, men jeg er sikker på det hele nok flasker sig alligevel, hvis vi en dag mødes til et Amino-event ude i byen. Jeg holder i hvert fald en plads åben til dig i mit hjerte, Thomas. Det kan du vide dig sikker på :-)
Jeg har ikke mere at tilføje til diskussionen, jeg har sagt alt det jeg ville. Skriver du noget til mig du vil have svar på, så må du lige sende mig en PB.
Peace out!
Bliv gratis medlem