Jeg er rimelig god til spansk og er aldrig stødt på nogen der hedder De med stort D. Det er altid 'de la', som eks. 'de la Cruz'. En Google søgning viser også, at Thomas er den eneste som bruger 'De' udover Facebook og et par andre sider, som forstørrer bogstavet automatisk med et script. Men en rimelig ligegyldig diskussion hvis der står 'De' i mandens papirer, det kan hverken du eller jeg jo lave om på :-) Back on track.
|
BZR:Igen må jeg blot konstatere, at Martin Thorborg er af en langt mere tolerant størrelse end jeg nogensinde bliver. Tænk sig folk ikke kan skue ud over egen næse og forstå, hvor svært det i virkeligheden er at skabe et forum, som imødekommer og lever op til tusindvis af brugeres individuelle krav og behov. Alligevel er det lykkedes for Martin, og hvis du ikke tror på det, så gå lige ud og undersøg hvor mange andre foraer du kan finde, som har samlet ligeså mange iværksættere og værdifulde ressourcer for selvstændige som Amino har.
Du kommer til at lede længe.
Tusind tak for de pæne ord :-)
Du har ret, det er faktisk ikke så let at gøre alle folk glade.
Alle mennesker har deres egen agenda, deres egne behov og syn på verden.
Næsten alle tror, at det de selv vil have, det er det alle vil have og sådan er verden ikke.
Det er let at skyde på karmasystemet, fordi en flok mennesker gik over gevind over en ung bruger. Men på den positive side, så er han faktisk i dag et meget større aktiv på Amino, end da han startede og han er blevet bedre til at nøjes med at ytre sig, når der er noget han ved noget om.
Med andre ord er stjernerne med til at belønne dem der gør en god indsats og på samme måde vise folk der ikke giver værdi, at de måske skulle tænke mere før de skriver. Med andre ord regulerer de en adfærd for at bruge nogle fine ord.
Og ja, nogle gange går det galt, men sådan er alle systemer og vi bliver efterhånden også bedre til at designe dem, så de virker så hensigtsmæssigt som muligt.
Og slutteligt, så giver de faktisk et rigtigt godt overblik over hvem der er hjælpsomme i de forskellige kategorier og det er jeg sikker på at mange drager nytte af.
Dbh Martin
Bliv gratis medlem