Hej Nu har jeg over en længer periode lavet nogle forandringer på min side. www.liisab.dk Men jeg er nu ikke helt tilfreds. Så derfor ønsker jeg noget konstruktiv kritik. Det er udelukkende designet jeg ønsker input til. En ting som skal blive som det er, er min menu bar den skal blive i venstre side. Måske skulle den laves om til rulle menu, for at få nogle færre katogorier. Hvad med farvevalg.? andre bud på en god farve? Jeg vil ikke have en side som ligner alle andres. Så kom endelig med nogle inputs |
Hej med dig
Jeg vil da gerne give dig lidt feedback.
Først vil jeg sige til dig det du sælger i din shop er genialt, ingen tvivl om du har en vare som folk gerne vil have. Dit design er i min verden en ommer.
Her er så nogle ting du kan gøre bedre :
Logo ville jeg gøre mere synlig, måske få lavet et logo som signalere det du sælger.
Dit indhold på siden er et stort rod, derfor vil jeg anbefale dig at dele det lidt op træk nogle linjer, så du på den måde skaber et bedre overblik for dine besøgende.
Jeg vil mene hvis ikke du vil spendere de store penge hos f.eks en webudvikler (som mig ;) så er du bedre tjent med at købe dig et template design og så få det tilpasset dine ønsker, disse designs fås helt ned til 50$ (ca 400 kr)
Hvis du vil selv anbefaler jeg dig at tager et par dage hvor du surfer rundt på nettet og henter inspiration til hvordan andre sætter deres ting op, ikke at du skal kopiere noget men bare kikke og se hvordan andre gør, dette skulle gerne give dig ideer til hvordan du kan bygge det op.
Håber du kan bruge dette til noget .
/allan