Jeg vil sige at du bruger meget plads på dit logo og derved mindre plads øverst på siden til det som er egentlig interessant - nemlig varrene præsentation. På en side har man jo kun én skærmside til at fange folks interesse.
Så synes jeg at nedenunder dit logo, fremstår siden meget sort-hvid og meget tekst-orienteret. Jeg vil foreslå dig at du laver nogle flotte baggrundsbilleder som kan danne rammer omkring de forskallige elementer på din side.
For
hr. Thorborgs skyld vil jeg henvise til
www.shop.jubii.dk hvor du kan se at der er en del rammer omkring forskellige elementer som hver især har forskellige formål. Derudover har du nogle baggrundsnuancer som skal være med til at danne helhed i den enkelte ramme.
En shop som jeg er grafisk meget imponeret af er
www.morfars.dk som sælger legetøj. Her er der skiftet fra en scannet-løsning til et eller andet jeg ikke rigtig kender men fedt ser det ud.
Til sidst synes jeg personligt at det ser forkert ud at der ud for hver varegruppe står antallet af varenumre i en parantes. Det er for teknisk og egentlig en overflødig information. Især hvis der er
kategorier som ikke har så mange varer. Så er det bedre at undlade antallet og lade folk trykke på linket for at se hvad der gemmer sig bagved.
Dette var blot mit input.