Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går der galt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil i give mig jeres mening?

D. 1. oktober 2005 åbnede jeg web-shop hvorfra jeg sælger smykker, tasker og andet.

Der har været en del inde på min side, men jeg sælger ikke særlig meget?

Jeg har nogle problemer med billederne af mine produkter. kan det være derfor?

Hvad syntes i om siden?
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:06
Jeg er ikke selv modeinteresseret og har heller ingen erfaring med websalg, så jeg tør ikke komme med et bud, men måske er det bare et spørgsmål om tid? Du har jo ikke været der så længe, så måske skal dit navn bare slås fast før folk begynder at købe for alvor.

Jeg ser dog en fejl på din side (som jeg ellers synes er nydelig), og det er at der under "Top sælgere" på forsiden står varenumre i stedet for varenavne. (Og så må jeg lige som medlem af FIDUSO påpege at topsælgere staves i ét ord.)

Anja
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:15

Uhh haa siden 1 Oktober. Det er jo kun 21 dage siden......... Hvis du ønsker din webshop veletableret skal du have MASSER af tålmodig eller MANGE penge til reklame.

Har selv haft webshop og ikke brugt alverden på reklamer.......efter 1½ - 2 år blomstrede den!

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 07:41
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 08:01

Jeg vil sige at du bruger meget plads på dit logo og derved mindre plads øverst på siden til det som er egentlig interessant - nemlig varrene præsentation. På en side har man jo kun én skærmside til at fange folks interesse.

Så synes jeg at nedenunder dit logo, fremstår siden meget sort-hvid og meget tekst-orienteret. Jeg vil foreslå dig at du laver nogle flotte baggrundsbilleder som kan danne rammer omkring de forskallige elementer på din side.
For hr. Thorborgs skyld vil jeg henvise til www.shop.jubii.dk hvor du kan se at der er en del rammer omkring forskellige elementer som hver især har forskellige formål. Derudover har du nogle baggrundsnuancer som skal være med til at danne helhed i den enkelte ramme.

En shop som jeg er grafisk meget imponeret af er www.morfars.dk som sælger legetøj. Her er der skiftet fra en scannet-løsning til et eller andet jeg ikke rigtig kender men fedt ser det ud.

Til sidst synes jeg personligt at det ser forkert ud at der ud for hver varegruppe står antallet af varenumre i en parantes. Det er for teknisk og egentlig en overflødig information. Især hvis der er kategorier som ikke har så mange varer. Så er det bedre at undlade antallet og lade folk trykke på linket for at se hvad der gemmer sig bagved.

Dette var blot mit input.
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 08:30

Som Notanshop siger, du mangler mange basale ting på din webshop.

Disse ting kan måske være afskrækkende for potentielle kunder.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:50
Et ret væsentligt punkt som jeg kigger efter når jeg skal handle på nettet er bl.a. hvilke betalingsmuligheder jeg har. Jeg kan ikke finde noget info omkring dette, sender du pr. efterkrav eller kan man betale online?

Jeg personligt vil ikke oprette mig som bruger inden jeg ved noget om ovenstående.

Jeg kan se du har en E-wire FAQ men det er nok de færreste der trods alt har en E-wire konto. E-wire er ganske fint at have med som suplement, men det bør absolut ikke være den primære betalingsmulighed.

Derudover kan jeg kun tilslutte mig de øvrige kommentarer der er skrevet.

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:58

som der er blevet sagt mangler du basale ting på din webshop.. Så det vil jeg ikke komme ind på igen.

Men vil så sige en anden ting. Den side du har der er noget som kvinder / piger er helt vilde med.
Vi kan tage et udgangs punkt i min kone f.eks. hun går helt amok med og købe hvis hun ser sådan en side ( uheldig for mig, men godt for shop ejerne ), jeg ved f.eks. at hun altid får gode råd om gode butikker på jubii forum bla. så det vil nok være et sted og starte med lidt gratis reklame. ved ikke hvad der står i deres regler om reklame på deres forum, så det vil jeg ikke hænges op på. :)

Men som der også er blevet sagt så er din web shop jo ikke så gammel endnu, brug en 3 mdr. før du begynder og se på om du har den omsætning du ønsker i forhold til besøgende.
Sørg for at få alt det positive omtale du kan få, på alle gratis forums rundt om i landet, det plejer og være vejen frem, har det også været for mange af de andre webshops der er idag.

-Per
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04
  1. Topbanneret er ikke særlig kønt. Og så burde det nok være gemt som gif i stedet for jpeg, for at undgå den dårlige kvalitet... samtidig ville det så fylde færre kb. Når du er i gang, ville jeg nok foreslå et helt nyt :)
  2. Det er den samme baggrund for hele siden? Det skaber noget forvirring, da de enkelte sektioner nu ikke er klart opdelt: Baggrund i siderne/menu/indhold/topbanner/sektion med indkøbskurv mm.
  3. Hvorfor er der et banner i bunden? Medmindre det er en del af et bannerbytaftale, kan det kun medvirke til at folk forlader siden... hvilket ikke er den handling du ønsker.
  4. "Kontakt os" mangler flere informationer end bare en kontaktformular... men det har NoTanShop.com hvis været inde på, generelt ville det forbedre troværdigheden hvis du sørgede for at få orden i de informationer som Forbrugerstyrelsen kræver.
  5. "Skønne Tips"? Skal det være skønhedstips? Eller hvad?.... det er nogle noget korte artikler.
  6. Titlen er intetsigende, og hjælper dig ikke hvad angår ranking på diverse søgemaskiner :)
  7. Du bruger de store billeder i menu-oversigten... det giver et dårligere visuelindtryk end billeder, der i forvejen er tilpasset den størrelse. Desuden skal brugerne så hente +13 billeder ider fylder 50-80kb stykket... 8-9mb per side? Det er grotesk meget.
  8. Nogle af billederne ser ud som om, at baggrunden er forsøgt skåret væk. Prøv i stedet at tage billederne på en hvid baggrund.
  9. Betaling med Dankort kunne nu være en god ting - samt mulighed for at slette sin konto efter oprettelsen.
  10. "Produkt anmeldelser" i velkomstbrevet er nok ét ord.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:51
Billeder er alt afgørende når man sælger den slags varer over nettet, folk vil helst røre og se det på tæt hold før man køber smykker.

Når jeg klikker lidt rundt på din side er billederne i meget forskellig kvalitet, og som Tommy nævner er det store billeder der er sat ned i størrelse, og derfor kommer de til at se lidt grumset ud.

Dine kjoler er der kun små billeder af, her kunne du måske både lave billeder med en pige der har den på, samt et billede forfra og bagfra mens kjolen hænger på sådan en dukke.

Hvis du har problemer med at få taget den slags fotos, kunne du prøve at henvende dig til Viborg Medieskole, har selv gået der i sin tid, og jeg ved mange ville synes det var interessant at tage lidt billeder for et firma.

Eleverne har adgang til studie og kameraer så tror let et par stykker ville kunne finde noget fritid til at tage nogle billige billeder til dig.

Er heller ikke vild med din top som Tommy nævner.

Held og lykke med siden.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)