Hvis du kan bruge nogle flere kunder og noget mere indtjening - og samtidig få tilskud til at få det, ville det så være interessant for dig? Hvis ja, så se nedenstående video, hvis nej, så se den alligevel og giv tippet videre til nogen som kan. På forhånd tak.
Hvis du vil vide mere, kan du fange mig på tlf. 42 17 96 42 eller på mail via bjoern@bjoernjohansen.dk
|
Hej Bjørn.
Super god idé med at lave en præsentationsvideo af dig selv, hvor du samtidig viser at du kan tænke kreativt i jagten på et nyt job.
Nu kan det godt være jeg nu kommer til at gå lidt hårdt til dig, men tag det som konstruktiv kritik.
Når man søger job, handler det om at sælge sig selv for kommende arbejdsgiver. Især i den benhårde marketingsbranche, handler det om at være kniv skarp i sin kommunikation. Når jeg ser din video, synes jeg der mangler energi eller "drive" som man også kalder det. Ikke fordi det hele skal op på Tv-shop niveau, men der skal simpelt hen mere power bag din kommunikation.
Det er enormt vigtigt at du lærer dine sætninger uden ad, så det ikke bare er en tekst der læses op. Det er tydeligt at du læser en manuskript og man kan høre dig eller din medhjælper bladre til næste side.
Du fortæller i videoen at du søger arbejde i marketingsbranhcen, men savner lidt info om hvilke kompetencer du kan bidrage en virksomhed med. Markedsføring er et vidt begreb, lige fra online it, til benhård tlf og face 2 face kanvas. Hvad kan du??
Mit råd til dig er, hurtigst muligt at fjerne den nuværende video, og lave den om. Være selvsikker og præcis i din kommunikation, og lær dine sætninger så du ikke skal læse dem op.
God jagt, og held og lykke..