Hej Amino Jeg har en større forretnings ide. Reelt er der tale om 3 forskellige grene, men som har god connection og med stort potentiale. Der ligger en gennemarbejdet koncept beskrivelse samt forretningsplan. Jeg kan dog allerede se nu at jeg ikke kan starte dette alene, derfor skal jeg ud og have ansat nogle personer, som kan være med fra start - dertil har jeg ikke selv alle pengene, derfor søger jeg efter en investor, der kan bidrage med kapital de første par år, indtil virksomheden er selv finansierende. Jeg har en person i tankerne, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal gribe situationen an, og på hvilken måde man skal/kan kontakte ham - her er tale om en meget kapital stærk person, men som ikke har nogle offentlige kontakt info liggende - jeg har en adresse på et af hans mange holding selskaber. Spørgsmålet er om man skal vove pelsen, og sende et anbefalet brev, attention til den pågældende med hele materialet, dermed risikerer man dog også at hele ideen bliver realiseret af andre, selvom jeg ikke tror dette om den pågældende person, eller skal man blot skrive et kort brev, om et evt. møde - og så derefter håbe på man kan overbevise manden om at mødes, og så man fremfører hele forretnings ideen "live" - eller er der andre måder og gribe dette an på? Selvfølgelig er jeg også interesseret i, hvis der skulle sidde nogle kapital stærke personer herinde - så er jeg selvfølgelig meget lydhør, og så må i selvfølgelig meget gerne kontakte mig. Lige for at ridse potentialet op på min ide, så mener jeg at indenfor en 5-7 årig periode, vil jeg mene at en omsætning på 200-300 mio kroner er realistisk både med salg i Danmark og export, men det kræver at man kommer helt rigtigt igang, og dette kan ikke lade sig gøre uden en vis kapital. Ser frem til at høre hvordan jeg evt. kan gribe situationen an, eller hvis der skulle sidde nogle kapitalstærke personer og kigger med herinde, så må i meget gerne sende mig en mail. I kan se mine kontakt info på min profil. God aften. MVH Michael Bendtsen |
Hej
Spændende projekt.
Med et forretningskoncept af den størrelse tror jeg ikke du skal gribe an skriftligt... Måske skulle du nævne personen ved navn - hvem ved, måske er der nogen der har kontakt til ham, eller kender nogen der har?
Mvh
Anna