Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:
Men havde ikke lige tænkt på at man kunne være så smart og sende det hjem til ham privat

Det ville jeg så SLET ikke gøre . Det hans arbejdsfri zone, hans chillout place. Så nærmer det så stalkeri. Hold dig langt væk fra det.

Sekretær, reception eller hans personlige e-mail. Det mine råd. Pas på du ikke virker for frembrusende, de er vant til , og irriteret over folk , der prøver at imponere dem hele tiden , røvslikkere

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:20

Sidste ting ;-)

For at koge det ned :

Husk at der er en grund til at du har svært ved at finde kontaktinfo på ham. Han gider ikke have e-mails fra diverse lykkejægere

Men når du så alligevel kommer i kontakt med ham, så skal du kunne forklare ham på 5 minutter at han kommer til at tjene lette penge, stort set risikofrit og uden at han behøver gøre det store. Kan du det, så er du altid velkommen :-)

God fornøjelse. Jeg logger af og holder weekend

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg ved allerede at dette bliver en udfordring - jeg skal prøve og få det hele kogt ned, og krydret så det bliver let fordøjeligt for modtageren :)

God weekend.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 08:30

Hej Igen

Sidder stadig ved kødgryderne, og prøver og få reduceret og kogt informationerne ned til det minimale, så det bliver perfekt for modtageren.

Men jeg kom til at tænke på en anden ting - skal jeg skrive til en evt. investor som privat person, eller skal jeg f.eks. benytte min virksomheds brevpapir eller lign. grunden til jeg spørger er, hvis han nu tjekker op på virksomheden, så vil han ikke helt præcis kunne finde sammenhæng mellem det nye projekt og så mine eksisterende forretninger - mere så tingene ikke bliver misforstået.

Hvad mener I er den bedste vej og gå, og lige til sidst, man er vel Du's i dag, eller hva?

Bendtsen

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:19

Hej

Her er hvad jeg ville gøre og hvad du ikke skal gøre.

Du skal ikke sende noget til hans privatadr. - ALDRIG!

Ring dog til ham og book et møde - eller du er måske heldig, at han har tid og så kan du jo passende fortælle ham lidt om projektet over telefonen.

Hvis du vil have svar her og nu fra ham, er breve og emails det absolutte dårligste.
Mange gange ligge de bare hen :-(
Når du sidder med personen under 4 øjne, får du hurtigt svar og tilmed kan du aflæse ham på kropssprog m.m.
Over 80% af god kommunikation får modtageren ved kropssproget..

Ring ham dog op! - Det skal være mit råd.

Held og lykke

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 09:44

Hej Dommeren

Som sagt har jeg intet telefon nummer til personen - så det bliver lidt svært :)

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11

Dommeren:
Ring ham dog op! - Det skal være mit råd.

Yes

Jeg har heller ikke meget fidus til skriftlig kommunikation lige hvad angår dit ærinde. Jeg forstår at du ønsker diskresion, hvilket er forståeligt, men så gør brug af dit eget netværk ... Du bliver forset på hvor langt du kan nå med dit netværk. Alle personer er kun ganske få bekendtskaber væk. 

Held og lykke

Anna

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 17:40

Hvis han er en stor kanon kan en strategi jeg læste om i forbindelse med hvordan man scorer en rigtigt flot pige. første trin var at lære hende ikke så flotte veninder at kende og via deres bekendtskab kunne man så komme i kontakt med den flotte pige. Overført til din situation.

Hvem kender ham? Kender du nogen som kender en der kender ham? Kan du få en som han stoler på til at sige at skulle tage en snak med dig så er det meget nemmere at få hans opmærksomhed.

Mit andet spørgsmål er hvorfor du lige præcist er interesseret i ham? Det er farligt at satse alt på en person. Hvad nu hvis det viser sig at han synes din ide er dødsyg? Så har du satset alt på ham og må starte forfra.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:47

Cicoor Host & Saas ApS:
Hvis han er en stor kanon kan en strategi jeg læste om i forbindelse med hvordan man scorer en rigtigt flot pige. første trin var at lære hende ikke så flotte veninder at kende og via deres bekendtskab kunne man så komme i kontakt med den flotte pige. Overført til din situation.

Præcis. Det lyder ikke som det er indkøberen i den lokale brugs han skal sælge til. Og når man kommer op i en vis liga, ringer man altså ikke direkte til folk, og slet ikke hvis personen gør en dyd ud af at gemme sin kontaktinfo.

Som man siger i de kredse " Dont call me, I will call you ". Det siger de af en grund.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:59

Ps:

Det som er godt og som virker ved telemarketing, er at nogle folk har svært ved at sige nej over telefonen, da det bliver sværere at sige nej til en person som du kan mærke i den anden ende af telefonen.

Det virker godt i mange tilfælde, men den her slags folk har altså ikke svært ved at sige " Nej ",så risikoen for at de opfatter det som en fornærmelse at du ikke viser dem respekt, og at du tror du kan vinde dem igennem en telefonsamtale, er absolut til stede.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)