Lad være med at synke så dybt, og lave BT/EB sensations prægede historier og headlines, og lad være med at oprette falske profiler, ved at spamme Facebook, med henblik på at skaffe trafik, og lade potentielle brugere blive narret. Vil du være en troværdig og seriøs formidler af politiske nyheder, vil det ikke gavne PolitikNyt.dk i længden, med de lidt for smarte tricks. Jeg er mere tilhænger af at du enten selv, eller får andre til at lave SEO, Viral marketing, og får nogle af de unge politikere fra ungdomsafdelingerne af div. partier til at oprette blogge på din side, samt flere gæsteindlæg. En sidegevinst ved den konstante kontakt med ungdomsafdelingerne vil være at styrke dit netværk den vej, og dermed få lidt mere info, indefra, og få noget content på siden "content is king", som man siger. Hvis du har budget til det, så brug Google Ads. En anden ting, se at få lavet et logo som er genkendeligt, og kan blive et slags brand, både til brug på hjemmesiden, men osse til reklamebannere m.m. Genkendelighed er noget folk husker, og din side har brug for at blive genkendt og husket. Du er velkommen til at fange mig på FB, hvis du får lyst, og har nogle spørgsmål. Mvh. Rune. |
Satse vildt skriv super artikler lave flere og bedre indlæg end ekstrabladet.dk og bt.dk klart du skal satse efter at slå dem , lig i toppen af google med et par 1000 ord kan også give en god trafik , bare 10 besøgene fra hvert ord du ligger på første side , så er du godt i gang , med en succes historie , der skal ikke så meget til ,derfor skriv nyskabende og folk læser det og atter læser det igen lige et links til hvordan du skaffer et par 1000 links eller mere for linkbuilding er et evigheds arbejde og et par ideer som jeg og andre skrev i en anden tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx#648548