Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til trafik på PolitikNyt.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lad være med at synke så dybt, og lave BT/EB sensations prægede historier og headlines, og lad være med at oprette falske profiler, ved at spamme Facebook, med henblik på at skaffe trafik, og lade potentielle brugere blive narret.

Vil du være en troværdig og seriøs formidler af politiske nyheder, vil det ikke gavne PolitikNyt.dk i længden, med de lidt for smarte tricks.

Jeg er mere tilhænger af at du enten selv, eller får andre til at lave SEO, Viral marketing, og får nogle af de unge politikere fra ungdomsafdelingerne af div. partier til at oprette blogge på din side, samt flere gæsteindlæg. En sidegevinst ved den konstante kontakt med ungdomsafdelingerne vil være at styrke dit netværk den vej, og dermed få lidt mere info, indefra, og få noget content på siden "content is king", som man siger.

Hvis du har budget til det, så brug Google Ads. En anden ting, se at få lavet et logo som er genkendeligt, og kan blive et slags brand, både til brug på hjemmesiden, men osse til reklamebannere m.m. Genkendelighed er noget folk husker, og din side har brug for at blive genkendt og husket.

Du er velkommen til at fange mig på FB, hvis du får lyst, og har nogle spørgsmål.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:21

Satse vildt skriv super artikler lave flere og bedre indlæg end ekstrabladet.dk og bt.dk klart du skal satse efter at slå dem , lig i toppen af google med et par 1000 ord kan også give en god trafik , bare 10 besøgene fra hvert ord du ligger på første side , så er du godt i gang , med en succes historie , der skal ikke så meget til ,derfor skriv nyskabende og folk læser det og atter læser det igen

lige et links til hvordan du skaffer et par 1000 links eller mere for linkbuilding er et evigheds arbejde  og et par ideer som jeg og andre skrev i en anden tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx#648548

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 20:28

Mikael christiansen:

Satse vildt skriv super artikler lave flere og bedre indlæg ind ekstrabladet.dk og bt.dk.

Ekstrabladet og B.T. er mediernes svar på junkfood, der er en masse fedt, og tomme kalorier, og du bliver hurtigt sulten igen, da det ikke mætter i længden.

Skal det handle om at konkurrere mod aviser som har nogle dybere artikler/indlæg, altså ikke junkfood men gourmet restauranter, så snakker vi om B.T´s storebror Berlingske Tidende, og Ekstrabladets storebror: Politiken. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:

Mikael christiansen:

Satse vildt skriv super artikler lave flere og bedre indlæg ind ekstrabladet.dk og bt.dk.

Ekstrabladet og B.T. er mediernes svar på junkfood, der er en masse fedt, og tomme kalorier, og du bliver hurtigt sulten igen, da det ikke mætter i længden.

Skal det handle om at konkurrere mod aviser som har nogle dybere artikler/indlæg, altså ikke junkfood men gourmet restauranter, så snakker vi om B.T´s storebror Berlingske Tidende, og Ekstrabladets storebror: Politiken. :)

Mvh. Rune.

Jeg mener slå dem på antal besøgene , intet er umuligt vis du skriver bedre og ligger bedre på google f.eks.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 20:48

Mikael christiansen:

Rune Gjersvik:

Mikael christiansen:

Mvh. Rune.

Jeg mener slå dem på antal besøgene , intet er umuligt vis du skriver bedre og ligger bedre på google f.eks.

Ja det har du ret i, det er at foretrække.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:03

Hej Rune

Mange tak for dit indlæg, det giver fuld mening, og er også en af de ting som jeg har fokus på. 

Også er jeg godt i gang med gæsteindlæg osv. så det er rigtig spændende. Jeg holder mig også fra BT/EB stilen. 

Mvh. Thomas

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas de Oliveira:
Også er jeg godt i gang med gæsteindlæg osv. så det er rigtig spændende. Jeg holder mig også fra BT/EB stilen. 

Godt, Thomas!

Vi har ikke brug for mere Erik og Anni.

Rune, du er for sej!

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 07:44

Tommy Krabbe:

Thomas de Oliveira:

Godt, Thomas!

Vi har ikke brug for mere Erik og Anni.

Rune, du er for sej!

Tak tak!

Der vil snart komme noget du vil elske ;-)

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 14:00

Flot projekt du har gang i. Og du er ung! Mere trafik skabes gennem andre menneskers anerkendelse, gennem netværk: få f.eks. de politiske ungdomsorganisationer og så de politiske partier til at linke til dig på nettet. Vil de ikke det, så brug mere politisk perifere organisationer som Europæisk Ungdom etc.

Hvis du er pågående nok i det politiske miljø, kan du næsten ikke undgå at få nogle interessante brokker i nettet. Her er øvelsen så, at projicere interessante historier eller statements ud i andre medier som husker at citere PolitikNyt.dk, hvilket er det samme som mere trafik.

Den fornemste udgave denne networking er, når mere etablerede medier begynder at holde lidt øje med hvad der sker på PolitikNyt.dk - og igen citerer PolitikNyt.dk for det.

Jeg mangler nogle bannerreklamer på sitet. I første omgang får du næppe meget for det. Men denne cirkulation giver også mere trafik. Har du tænkt på bannerbytte og partnerskabsprogrammer. Det kunne være Toga Vinstue, det kunne være Ræson, det kunne være banner for en boghandel med politiske bøger.

Har du overvejet sociale arrangementer i forbindelse med PolitikNyt.dk? Jeg gæstede for nyligt en K-bar som Kommunikationsforum.dk (Gazelle-virksomhed) afholder hver anden måned. Alle yngre inden for kommunikationsverdenen elsker at blive set her.

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:56

Hej Thomas

Håber det går godt og fedt projekt du har gang i. Selvom det er ikke stykke tid siden denne debat har kørt kommer jeg med min tilgang.

Jeg vil helt klart også anbefale at du satser på unikt indhold, der har dit trademark.
Giv dig selv min. 1 år, lav delmål, hvis du ikke når dem evaluer, gør dit arbejde så professionelt fra starten af som muligt, brug toggl.com til at tidsregistrere, brug podio eller lign. til opsamling af ideer og deadlines, kilder. Det handler om det rigtige fundament, gå på mod og ild i røven har du, og et nej er ikke et nej.

Jeg gjorde / gør ovenstående med Trendsonline.dk. Jeg satte mig ned og sagde det første år er det kun for mig, hvis der kommer 1 besøgende eller 1000 på en dag det er "ligemeget". Jeg vil publicere 5 artikler pr. uge og jeg skal finde en unik tilgang til min målgruppe startups.

Nu har jeg en blog der besøges af mange, jeg er lige gået i gang med det primære område fokusserier om noget jeg synes mangler, fremtidens webshop, pris, dropshipping, danskere over there, musik og meget mere. Indhold der går et spadestik dybere.

Dette er ikke et reklameindlæg for min blog, men jeg kan sagtens se en parallel til det du gør, som jeg også gør.

De bedste hilsner

Daniel Laursen
Trendsonline.dk 

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)